Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Протягом поточного року житлово-комунальна інспекція провела понад 520 перевірок якості надання послуг киянам

24 грудня 2019 року, 11:03

У 2019 році житлово-комунальна інспекції міста обстежила 527 житлових будинків на основі скарг і зауважень мешканців, що стосувалися якості житлово-комунальних послуг. У результаті проведено перерахунок на загальну суму понад 13 млн грн. Про це повідомив начальник Управління (інспекції) самоврядного контролю Станіслав Москалевський.

«Із початку року наша інспекція провела 527 обстежень і перевірок житлових будинків на якість послуг. Ми оперативно реагуємо на звернення киян та моніторимо гарячі лінії 1551 та 1557, а також на нашій сторінці у соцмережі Facebook», – сказав Станіслав Москалевський.

Він зауважив, що ключовою метою роботи інспекції є покращення сервісу та надання якісних послуг. Серед основних пріоритетів – прибирання прибудинкової території та належне утримання дитячих ігрових майданчиків, що стосується більш теплої пори року, а з початком зими – контроль за підготовкою будинків до старту опалювального сезону та прибирання снігу.

Станіслав Москалевський конкретизував, що протягом року інспекцією проведено низку перевірок щодо неякісного утримання будинків, споруд та прибудинкових територій і послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання, обстежено дитячі ігрові майданчики, оцінено якість підготовки до осінньо-зимового періоду в житлових будинках. Окрім того, фахівцями оглянуто міжквартальні проїзди та прибудинкові території житлових будинків усіх районів Києва та оцінено, чи зможе за потреби проїхати там снігоочисна техніка.

Станіслав Москалевський зазначив, що в результаті спільних перевірок Управління із виконавцями послуг – керуючими компаніями, тепло- та водопостачальними підприємствами – усунено недоліки, за потребою здійснено перерахунок споживачам.

Нагадаємо, що нещодавно заступник голови КМДА Петро Пантелеєв дав доручення муніципальній інспекції перевіряти адреси, де кияни скаржаться на якість водопостачання й опалення.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]