Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Інформація Київського міського військового комісаріату про стан військового обліку на території м. Києва за 2018 рік

Військово-облікова робота та бронювання військовозобов’язаних і призовників в органах державної влади, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах і організаціях м. Києва у 2018 році була організована і здійснювалася відповідно до керівних документів та розпорядження голови виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.02.2018 року №215 “Про поліпшення організації ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників у 2018 році”, з метою покращення стану військового обліку на території м. Києва  у 2018 році Київською міською державною адміністрацією спільно з Київським міським військовим комісаріатом проведено комплекс заходів, направлених на належне ведення військового обліку та контролю за його станом.

Посадовими особами районних військових комісаріатів м. Києва у взаємодії з районними державними адміністраціями протягом року проведено 19 інструкторсько-методичних занять з посадовими особами органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, відповідальними за військовий облік і бронювання військовозобов’язаних.

Враховуючи, що військовий облік призовників і військовозобов’язаних є загальнодержавною системою обліку та аналізу призовних ресурсів у державі, придатних до військової служби і згідно до статті 33 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», районними у місті Києві військовими комісаріатами на протязі 2018 року було перевірено стан організації та ведення персонального обліку на 551 підприємстві, установі, організації, які дислокуються на території міста Києва:

№ з/п

Військові комісаріати м. Києва

Кількість перевірених підприємств, установ, організацій

1.

Голосіївський

37

2.

Дарницький

22

3.

Деснянський

37

4.

Дніпровський

53

5.

Оболонський

139

6.

Печерський

41

7.

Подільський

34

8.

Святошинський

106

9.

Солом’янський

20

10.

Шевченківський

35

11.

Київський міський військовий комісаріат

27

За результатами проведених перевірок слід констатувати наступне:

  • по Голосіївському району м. Києва незадовільно поставлена робота на наступних підприємствах: ПАТ «Київський маргариновий завод», ПрАТ «Дослідний завод зварювального устаткування ІЕЗ ім. Патона», ПП «Укршпон», ДП «Укрголовмостекспертиза». Керівництво ТОВ «Рояль Канін Україна» своїми діями взагалі перешкоджали діяльності посадових осіб Голосіївського РВК м. Києва, які прибули для здійснення перевірки стану організації персонального обліку призовників і військовозобов’язаних;
  • по Дарницькому району м. Києва незадовільно поставлена робота на наступних підприємствах: ДП «Експериментальний завод медичних препаратів інституту біохімії та нафтохімії НАН України», ТОВ «Мілкіленд-Україна», ТОВ «Бікко», ТОВ «Кийавтохолдинг»;
  • по Деснянському району м. Києва незадовільно поставлена робота на наступних підприємствах: Київське вище професійне училище технологій та дизайну одягу, Олімпійський коледж імені І.Піддубного.
  • по Дніпровському району м. Києва незадовільно поставлена робота на наступних підприємствах: ПАТ «Укрвторчормет», Київський республіканський автоцентр, ТОВ «Інстех», ПАТ «Універмаг «Дитячий світ»;
  • по Оболонському району м. Києва незадовільно поставлена робота на наступних підприємствах: ТВО «Житлобуд-1», ДП «Поліграфічний комбінат Зоря», КП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Оболонського району», ПрАТ «Деревообробний комбінат №7», ТОВ «Бетон комплекс», ТОВ «Будівельна компанія «Міськбудінвест», КП ШЕУ Оболонського району, ДЗ український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення МОЗ України, ТОВ «Експлуатаційна компанія»;
  • по Печерському району м. Києва незадовільно поставлена робота на наступних підприємствах: КК «Київавтодор», ПРАТ «Готель Дніпро», ПрАТ «ВФ Україна»;
  • по Подільському району м. Києва незадовільно поставлена робота на наступних підприємствах: українсько-іспанське СП «Іберус-Київ», ТОВ «Кравест», ПАТ «Юнекс Банк», ТОВ «АДМ»;
  • по Святошинському району м. Києва незадовільно поставлена робота на наступних підприємствах: Приватний вищий навчальний заклад «Київський міжнародний університет», ТОВ «Аптека низьких цін К», ТОВ «Аптека низьких цін ПЛЮС», Держпідприємтсво «Технологічний комплекс інституту проблем матеріалознавства імені Францевича НАН України», ТОВ Завод «Ізумруд», ТОВ Торговий дім «Рода», ТОВ «Теплоізол», ПП «Глассо», ТОВ НВП «Релсіс»;
  • по Солом’янському району м. Києва незадовільно поставлена робота на наступних підприємствах: Інститут ветеринарної медицини, ЗАТ «Київське центральне конструкторське бюро арматуробудування», Об’єднання ветеринарної медицини, Київський медичний коледж імені П. Гаврося, дирекція автотранспошта УД ППЗ «Укрпошта», ПАТ НВП «Більшовик»;
  • по Шевченківському району м. Києва незадовільно поставлена робота на наступних підприємствах: Національний медичний університет імені О.Богомольця, Міністерство енергетики та вугільної промисловості України.

Робочою групою Київського міського військового комісаріату було здійснено перевірку стану організації персонального обліку призовників і військовозобов’язаних на 27 об’єктах. Незадовільний стан організації персонального обліку має місце в ПАТ «Київгаз», ТОВ медичний центр «Борис», ПрАТ Київська кондитерська фабрика «Рошен», ПАТ «Маяк», ПАТ «Укртранснафта», ПАТ НАК «Нафтогаз України», ПАТ ДАК «Автомобільні дороги України», Медична мережа «Добробут».

За порушення вимог чинного законодавства у частині організації військового обліку притягнуто до адміністративної відповідальності 67 посадових осіб перевірених підприємств, установ, організацій.

Окремо слід зупинитися на діях керівництва телеканалів «ІНТЕР», «ІCTV», «СТБ». На момент перевірки заходи з організації військового обліку призовників і військовозобов’язаних керівництвом не здійснювались. На даний час військово-облікова робота на «ІНТЕР» і «СТБ» не здійснюється. Своїми діями керівники телеканалів «Інтер» та «СТБ» сприяють в ухиленні призовників від призову на строкову військову службу, а військовозобов’язаних від військового обліку, що у свою чергу порушує систему організації військового обліку на території міста Києва і в цілому в державі, зазначені дії призводять до зниження обороноздатності держави. Керівництвом телеканалів «Інтер» та «СТБ» не зроблено жодних кроків щодо організації взаємодії військово–облікових працівників телеканалів з питання організації персонального обліку призовників і військовозобов’язаних з Шевченківським РВК м. Києва.  

Слід констатувати, що найбільш притаманними недоліками в роботі військово-облікових працівників державних органів, установ, організацій і підприємств є:

  • прийняття призовників та військовозобов’язаних на роботу без наявності військово-облікових документів державного зразку та прийом на роботу громадян, які не перебувають на військовому обліку, що створює сприятливі умови, щодо їх подальшого ухилення від виконання військового обов’язку ;
  • повідомлення про військовозобов’язаних, які порушують вимоги Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» у військові комісаріати для притягнення винних до відповідальності згідно з законодавством не надсилаються;
  • відомості, щодо військового обліку призовників і військовозобов’язаних вносяться в картки форма П-2 та особові картки працівників вносяться з порушенням вимог пунктів 39-44 постанови Кабінету Міністрів України в 07.12.2016 року №921 «Про організацію та ведення військового обліку призовників та військовозобов’язаних»;
  • має місце заповнення облікових карток П-2 та особових карток працівників, які за формою не відповідають вимогам спільних наказів Держкомстату та Міноборони від 20.12.2209 року № 495/656;
  • не здійснюються заходи по охопленню військовим обліком працівників підприємств, установ, організацій;
  • робота, щодо зарахування в запас громадян України, які не досягли граничного віку перебування в запасі ведеться на низькому рівні;
  • не проведена заміна військовозобов’язаними довідок на тимчасові посвідчення, або військові квитки;
  • на дошках наочної інформації з питань військового обліку громадян України розташована інформація, яка не відповідає керівним документам;
  • відсутні плани заміни працівників, які підлягають призову на військову службу на період мобілізації та у воєнний час;
  • до карток П-2 своєчасно не вносяться зміни в соціально-демографічних даних призовників та військовозобов’язаних, відсутня своєчасність надання зазначених змін до військових комісаріатів;
  • до військових комісаріатів не надаються повідомлення щодо призначення посадових осіб, відповідальних за ведення персонального обліку;
  • відповідальними за організацію персонального обліку на підприємствах, установах, організаціях призначаються посадові особи, які не входять до складу управління персоналу або відділів кадрів;
  • районними у місті Києві державними адміністраціями не виконуються вимоги абзацу 3 пункту 53 постанови Кабінету Міністрів України в 07.12.2016 року №921 «Про організацію та ведення військового обліку призовників та військовозобов’язаних» у частині, що стосується надання інформації до військових комісаріатів про реєстрацію або ліквідацію підприємств, установ та організацій, які належать до сфери їх управління;
  • низький рівень контролю з боку керівників підприємств, установ, організацій за виконанням розпоряджень військових комісаріатів щодо забезпечення прибуття призовників та військовозобов’язаних.

Як негативний фактор, який суттєво впливає на стан організації та ведення військового обліку в військових комісаріатах є ухилення від виконання територіальними органами Національної поліції України в м. Києві вимог частини 3 статті 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» щодо здійснення розшуку, затримання та доставки до військових комісаріатів громадян, які ухиляються від виконання військового обліку.

Бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час підприємствами, установами та організаціями м. Києва в цілому здійснюється відповідно до керівних документів, але має місце наступний недолік:

вчасно не виконали вимоги доручення Першого віце-прем’єр міністра України від 14.02.2018 №5387/1/1-18 щодо перебронювання військовозобов’язаних, або взагалі не користуються правом бронювання наступні підприємства, установи та організації м. Києва: Київська міська психоневрологічна лікарня, Київський міський медичний коледж №4, Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги, Київський міський будинок дитини "Берізка", Управління освіти Деснянського району, Банкнотно-монетний двір НБУ, Київська міська клінічна лікарня №17, Дочірнє підприємство "Укроборонсервіс" Державної компанії "Укроборонекспорт", ПАТ "Укртранснафта", Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області, Стоматологічна поліклініка Подільського району м. Києва, Державна екологічна інспекція у м. Києві, відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в м. Києві державної адміністрації, Управління праці та соціального захисту населення Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, Управління державної міграційної служби України в Київській області, Міжрегіональне управління національного агентства України з питань державної служби у  м. Києві, Київській, Чернігівській та Черкаській областях, Подільський районний суд м. Києва, Київська міська студентська поліклініка, Апеляційний суд м. Києва, Державна податкова інспекція, Дніпровський районний суд м. Києва, ПАТ "ДТЕК Київські електромережі", Вища рада правосуддя, Міністерство енергетики та вугільної промисловості України, Київський міський центр крові, Дитяча стоматологічна поліклініка №2, Стоматологічна поліклініка №2, Київський міський психоневрологічний диспансер №4, КП "Профдезинфекція", Фізіотерапевтична поліклініка Шевченківського району, Дитяча клінічна лікарня №6, База спеціального медичного постачання, Державне агентство резерву України.

Підсумовуючи визначене вище слід акцентувати увагу на підготовці районними в місті Києві державними адміністраціями розпоряджень про стан військового обліку за минулий рік та завдання на наступний рік. Зміст розпоряджень на 2018 рік не містив в собі конкретних завдань з покращення стану військового обліку призовників і військовозобов’язаних. Не були визначені заходи щодо забезпечення функціонування системи військового обліку, були відсутні завдання з методичного забезпечення військового обліку, не враховувалися заходи з підвищення кваліфікації посадових осіб, відповідальних за організацію та ведення військового обліку.

Військовий комісар Київського

міського військового комісаріату

полковник                                                                             С.В. Клявлін  

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]