Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Як внести зміни до свідоцтва про право власності на житло?

Внесення змін до свідоцтва про право власності на житло здійснюється через Центри надання адміністративних послуг районних в місті Києві державних адміністрацій безкоштовно протягом 14 календарних днів.

Детальний опис послуги можна знайти  на порталі адміністративних послуг. За консультацією звертайтесь за номером служби підтримки центру (044) 202 60 39.

Необхідні документи

  • експертний висновок з українського бюро лінгвістичних експертиз (при наявності помилки в прізвищі, імені, по батькові);

  • заява про внесення змін (зі згодою всіх повнолітніх співвласників житла, що брали участь у приватизації житла, при виділенні часток у спільній сумісній власності);

  • копія паспорта (при виділенні часток у спільній сумісній власності – копії паспортів та свідоцтв про народження осіб, які не досягли 16-річного віку, співвласників житла, що брали участь у приватизації житла), за наявності оригінала. Якщо один з співвласників житла помер, подається копія свідоцтва про смерть та запит нотаріальної контори (нотаріуса);

  • оригінал свідоцтва про право власності на житло.

Інформацію щодо порядку отримання зазначеної адміністративної послуги розміщено на  Офіційному веб-порталі адміністративних послуг Києва. Для отримання консультацій звертайтесь до Центру надання адміністративних послуг м.Києва за номером (044)202-60-39,  kyivcnap.gov.ua,  [email protected]  або сторінку у соціальній мережі Фейсбук fb.com/MDCKyiv.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]