Версія для людей із вадами зору

Як звірити показання та розрахунки за світло?

Перевірити можливу причину боргу чи переплати можна в особистому кабінеті ПАТ «Київенерго». Розбіжність у показниках може бути спричинена помилкою при заповненні квитанції, застосуванням помилкового тарифу тощо.

Щоб звірити розрахунки, звертайтесь до найближчого центру обслуговування з необхідними документами. Фахівець центру обслуговування перевірить розрахунки та квитанції та допоможе розібратися з причиною виникнення боргу.

Під час звіряння розрахунків фахівець центру обслуговування перевірить: 

  • чи складено за особовим рахунком акт порушення Правил користування електричною енергією для населення;
  • чи зареєстровано пільгу за особовим рахунком;
  • відповідність тарифу проектно-технічній документації;
  • дату останнього знімання показань лічильника;
  • інформацію у системі про наявність пломб на лічильнику (якщо така інформація відсутня – оформить безкоштовну заявку на технічну перевірку лічильника);
  • наявність договору про користування електричною енергією (за відсутності договору – запропонує його укласти);
  • наявність та розмір заборгованості або переплати за електроенергію. 

З метою захисту прав та інтересів споживачів житлових та комунальних послуг у місті Києві створено комунальну інспекцію – Управління самоврядного контролю, що займається перевіркою якості надання послуг, комісійним обстеженням та питаннями перерахунків за неякісно надані послуги.

Куди звертатись


Київенерго

1588 044 202 15 88 kyivenergo.ua

Контактний центр міста Києва

1551 044 205 73 37 1551.gov.ua

Центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ

1557 044 500 15 57 1557.kyiv.ua

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua