Версія для людей із вадами зору

Що робити, якщо напруга вища або нижча від норми?

Номінальна напруга мережі – 220 В ± 10%

Якщо напруга в мережі нижча або вища за номінальну

У багатоквартирному будинку, необхідно звернутися до ЖЕО/ОСББ, що обслуговує будинок, уточнити чи є проблеми у внутрішньобудинкових мережах, проводяться планові або профілактичні роботи, чи сталась аварія та, за необхідності, викликати чергового електрика.

У приватному/садовому будинку, потрібно звернутися у садове товариство або іншу організацію, що обслуговує будинок. У разі, якщо такої організації немає, телефонуйте безпосередньо до ПАТ «Київенерго» та повідомте про відхилення від номінальних значень напруги.

Докладніше – на сайті ПАТ «Київенерго».

З метою захисту прав та інтересів споживачів житлових та комунальних послуг у місті Києві створено комунальну інспекцію – Управління самоврядного контролю, що займається перевіркою якості надання послуг, комісійним обстеженням та питаннями перерахунків за неякісно надані послуги.

Куди звертатись


Київенерго

1588 044 202 15 88 kyivenergo.ua

Контактний центр міста Києва

1551 044 205 73 37 1551.gov.ua

Центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ

1557 044 500 15 57 1557.gov.ua

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua