Версія для людей із вадами зору

Як переоформити договір на електропостачання?

Новий власник квартири обов’язково повинен звернутися до центру обслуговування клієнтів ПАТ «Київенерго» для переукладення договору та переоформлення особового рахунку на своє ім’я.

Необхідні документи

  • копія та оригінал документа, що підтверджує право власності на житло;
  • копія та оригінал паспорта власника;
  • копія та оригінал ідентифікаційного коду;
  • усі квитанції про сплату за електроенергію (якщо є заборгованість по оплаті, її потрібно ліквідувати перед поданням документів до центру обслуговування клієнтів);
  • показання лічильника на момент звернення до центру обслуговування клієнтів;
  • документи, що підтверджують право на пільгу, в разі наявності такої;
  • для комунальних квартир додатково потрібно отримати письмову згоду всіх співвласників комунальної квартири.

Додаткову інформацію щодо підписання чи перепідписання договорів про постачання електричної енергії можна отримати ПАТ «Київенерго».  

Куди звертатись


Київенерго

1588 044 202 15 88 kyivenergo.ua

Контактний центр міста Києва

1551 044 205 73 37 1551.gov.ua

Центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ

1557 044 500 15 57 1557.gov.ua

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua