Версія для людей із вадами зору
Версія для людей із вадами зору

Згасло світло в квартирі. Що робити?

Якщо в квартирі зникло світло потрібно:

  • перевірити автоматичний вхідний вимикач квартири (пробки);

  • якщо автомат вимкнений (вибило пробки), його необхідно увімкнути;

  • якщо автоматичний вимикач не вмикається, необхідно звернутися до ЖЕО/ОСББ для виклику електрика. Якщо для усунення несправності з лічильника зняли пломбу, зверніться до будь-якого центру обслуговування клієнтів ПАТ «Київенерго» та напишіть заяву про опломбування лічильника;

  • якщо автомат увімкнений, необхідно дізнатися, чи є освітлення у під’їзді будинку. Якщо освітлення відсутнє у всьому під’їзді або його частині, необхідно звернутися до ЖЕО/ОСББ для уточнення причин та вирішення ситуації;

  • якщо світло є у всьому під’їзді, крім вашої квартири, телефонуйте до ПАТ «Київенерго».

З метою захисту прав та інтересів споживачів житлових та комунальних послуг у місті Києві створено комунальну інспекцію – Управління самоврядного контролю, що займається перевіркою якості надання послуг, комісійним обстеженням та питаннями перерахунків за неякісно надані послуги.

Куди звертатись


ПАТ Київенерго

1588 044 202 15 88 kyivenergo.ua

Контактний центр міста Києва

1551 044 205 73 37 1551.gov.ua

Центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ

1557 044 500 15 57 1557.kyiv.ua
Портал працює в тестовому режимі. Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: support.web@kyivcity.gov.ua або зателефонуйте за номером:(044) 366-80-13