Версія для людей із вадами зору

Чи можу я встановити персональний лічильник?

Щоб встановити в квартирі лічильник на опалення потрібно

  • Погодити встановлення квартирного вузла обліку з балансоутримувачем вашого будинку (ЖЕО, ОСББ, ЖБК);

  • Звернутися до ліцензованої проектної організації для розроблення проекту вузла обліку. Проект обладнання має містити затверджений балансоутримувачем коефіцієнт місць загального користування за методикою, затвердженою Наказом Мінбуду № 359 від 31 жовтня 2006 р. та схему монтажу та план квартири з зазначенням місця встановлення вузла обліку теплової енергії;

  • Звернутися до центру обслуговування клієнтів з заявою на розгляд робочого проекту лічильника та прийняття на абонентський облік в КП «Київтеплоенерго»;

  • За тиждень після подачі документів проект буде розглянуто та направлено фахівця для обстеження місця встановлення лічильника, виявлення зауважень та подальшого усунення невідповідностей, якщо такі є;

  • Якщо все встановлено коректно і немає зауважень, фахівці ПАТ «Київенерго» опломбовують лічильник та складають відповідний акт, після чого ви підписуєте договір про надання послуг опалення.

Які документи потрібно надати для встановлення лічильника

  • Погоджений балансоутримувачем оригінал робочого проекту обладнання квартирного вузла обліку у двох примірниках;

  • Технічний паспорт квартири (за відсутності – довідку від балансоутримувача з даними щодо опалювальної площі квартири);

  • Паспорт квартирного лічильника теплової енергії, якщо теплолічильник вже придбано;

  • Останню сплачену квитанцію за послугу централізованого опалення.

 

З метою захисту прав та інтересів споживачів житлових та комунальних послуг у місті Києві створено комунальну інспекцію – Управління самоврядного контролю, що займається перевіркою якості надання послуг, комісійним обстеженням та питаннями перерахунків за неякісно надані послуги.

Куди звертатись

Київтеплоенерго

1557 044 247 40 40 kte.kmda.gov.ua/

Контактний центр міста Києва

1551 044 205 73 37 1551.gov.ua

Центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ

1557 044 500 15 57 1557.kyiv.ua

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua