Версія для людей із вадами зору

Куди звернутися, якщо біля будинку зламана лавка?

Відповідно до Правил благоустрою Києва, лавка біля будинку – це мала архітектурна форма, що знаходиться в обслуговуванні обслуговуючої організації/ЖЕКу, ОСББ і ЖБК. Користувачі та власники зелених насаджень зобов’язані утримувати малі архітектурні форми, рекламні засоби, садово-паркові меблі у справному стані, а навесні – промивати та фарбувати їх.

Зі скаргами та за додатковою інформацією звертайтесь до житлово-експлуатаційної організації вашого будинку. Також ви можете звернутись в Контактний центр міста Києва за номером 1551 (зі стаціонарного та мобільного); (044) 205-73-37 (з міжміського) або за телефоном гарячої лінії із питань ЖКГ – 1557 або (044) 500 15 57.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua