Версія для людей із вадами зору

Як часто має прибиратись мій будинок?

Умови надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій регулюються Розпорядженням КМДА №307 від 9 березня 2011 р., а загальний перелік і періодичність прибирання у житлових будинках, гуртожитках та службових приміщеннях містяться у відповідному Наказі Мінрегіону №16 від 6 лютого 2015 р..

До послуг з прибирання прибудинкової території відносяться роботи з обслуговування домоволодінь (у літній та зимовий періоди), роботи з обслуговування сміттєпроводів та інші роботи з додержання в чистоті під’їзду, двору та придомових територій, передбачені правилами згідно Наказу Держжитлокомунгоспу України № 76 від 17 травня 2005 р.  

Графік прибирання у під’їзді та на сходах

  • вологе підмітання біля контейнерів для відходів проводиться щоденно (крім вихідних та святкових днів);

  • вологе підмітання сходових площадок і маршів перших 3-х поверхів, місць перед сміттєпроводами проводиться щоденно (крім вихідних та святкових днів);

  • підмітання та миття майданчиків перед входом у під'їзд та догляд за домовим устаткуванням проводиться щоденно;

  • кожного дня повинен проводитись контроль за своєчасною заміною електроламп на входах до під'їздів, у вестибюлях та на сходових клітинах;

  • миття сходових площадок і маршів проводиться 2 рази на місяць;

  • вологе підмітання сходових площадок і маршів вище 3-го поверху і вологе підмітання місць загального користування (коридорів, сходових кліток, холів, кухонь, туалетів, душових та інше) для гуртожитків повинно проводитись 2 рази на місяць;

  • вологе протирання поручнів, підвіконь, віконних огорож, сходів на горище, опалювальних приладів, поштових скриньок, шаф для електрощитів проводиться 1 раз на місяць;

  • вологе обмітання пилу, павутиння, бруду із стін, стель, сітчатих огорож ліфтів повинно проводитись 1 раз на місяць;

  • миття вікон у під’їзді передбачено два рази на рік;

  • очищення приямків з металевою решіткою перед входом у під'їзд повинно проводитись 1 раз на тиждень.

Графік прибирання придомової території

  • щоденно, крім вихідних та святкових днів, повинно виконуватись підмітання тротуарів та дворових територій, очищення урн;

  • прибирання внутрішньоквартальних проїздів (в т. ч. механізоване), миття територій з максимальною інтенсивністю пішохідного руху та промивання урн – у міру необхідності;

  • за потреби повинна проводитись очистка водостокових решіток і приямків, підготовка інвентаря (заточування скребків, насаджування метел та лопат на держаки, миття відер, совків тощо) та підготовка піску для посипання;

  • догляд за зеленими насадженнями (обкопування дерев та кущів, поливання, садіння нових дерев, кущів, квітів тощо) та прополювання клумб, косіння або стриження газонів – у міру необхідності, та за потреби прибирання опалого листя.

Графік зимового прибирання

  • у зимовий період щоденно повинен підмітатись сніг, який щойно випав (товщиною шару до 2 см без попередньої обробки території хлоридами) та при снігопадах і ожеледиці – вручну посипатись піском;

  • прибирання снігу до купи, якщо він випав товщиною більше 2-х см, перекидання снігу або сколу на газони, механізоване прибирання снігу, очистка каналізаційних та інших люків за потребиі;

  • встановлення огорож у місцях, небезпечних для пішоходів при утворенні великих бурульок на покрівлі, при скиданні снігу з дахів, збивання льоду і бурульок за потреби;

  • відведення талої води та згін з дворових територій талої і дощової води за потреби.

Графік прибирання сміттєпроводу

  • збір сміття, переміщення контейнерів до місця під'їзду сміттєвоза або перенесення накопичувачів сміття до місця навантаження у сміттєвоз, якщо неможливо заїхати у двір, прибирання території після від'їзду сміттєвоза та встановлення контейнерів на місце повинно проводитись щоденно;

  • прибирання завантажувальних клапанів сміттєпроводів та миття змінних сміттєзбірників за допомогою шланга повинно проводитись 1 раз на тиждень;

  • прибирання бункерів і сміттєприймальних камер за допомогою шлангів, профілактичний огляд сміттєпроводів, усунення засмічень та дезинфекція сміттєпроводів та сміттєзбірників – 1 раз на місяць.

У разі, коли в під’їзді загалом не прибрано чи ви помітили, що на поверсі брудно, на сходах давно не проводилось належне прибирання, якщо двір засмічено чи не очищено від снігу, якщо не вивозиться сміття чи в інший спосіб порушено вище наведені документи, звертайтесь зі скаргою до відповідного комунального підприємства, що обслуговує будинок.  

Також ви можете звернутись в Контактний центр міста Києва за номером 1551 (зі стаціонарного та мобільного); (044) 205-73-37 (з міжміського) або за телефоном гарячої лінії із питань ЖКГ – 1557 або (044) 500 15 57.

 

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua