Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Управління забезпечення діяльності постійних комісій Київської міської ради

Відділ з питань житлово-комунального господарства, регуляторної політики і підприємництва, транспорту, зв’язку та реклами
Відділ з питань гуманітарної та екологічної політики
Відділ з питань регламенту, правопорядку та запобігання корупції
Сектор забезпечення діяльності комісії Київської міської ради з питань поновлення прав реабілітованих
 

Основні функції та напрямки роботи: 

Основними завданнями та функціями управління забезпечення діяльності постійних комісій Київської міської ради (далі - Управління) є здійснення організаційно-інформаційного, аналітичного, документального та методичного забезпечення діяльності комісій (далі – Комісії) та організація належної підготовки і проведення засідань:

постійної комісії Київської міської ради з питань культури, туризму та інформаційної політики;

постійної комісії Київської міської ради з питань освіти, науки, сім`ї, молоді та спорту;

постійної комісії Київської міської ради з питань екологічної політики;

постійної комісії Київської міської ради з питань охорони здоров’я та соціального захисту;

постійної комісії Київської міської ради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу;

постійної комісії Київської міської ради з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики;

постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами;

постійної комісії Київської міської ради з питань дотримання законності, правопорядку та запобігання корупції;

постійної комісії Київської міської ради з питань регламенту та депутатської етики;

- комісії Київської міської ради з питань поновлення прав реабілітованих.

Ведення діловодства у Комісіях: службової кореспонденції, запитів на інформацію та звернень громадян в системі електронного документообігу «АСКОД» (далі - СЕД «АСКОД»). Організація тапідготовка матеріалів щодо розгляду проектів рішень Київської міської ради, депутатських запитів, звернень, запитань, звернень громадян (електронних петицій, місцевих ініціатив та ін.), протокольних доручень головуючого на пленарних засіданнях Київської міської ради та інших матеріалів, що стосуються компетенції Управління, при формуванні порядків денних засіданьКомісій, оформлення протоколів засідань Комісій та оприлюднення їх на офіційному веб-сайті Київської міської ради. Здійснення підготовки відповідно до Регламенту Київської міської ради проектів рішень Київської міської ради, що належать до компетенції Комісій, на розгляд пленарних засідань сесії Київської міської ради. Участь у розробці та розробка нормативно-правових актів Київської міської ради в частині, що відноситься до компетенції Комісій та Управління. Здійснення заходів щодо інформаційного наповнення веб - сторінки на Інтернет-сайті Київської міської ради в межах компетенції Управління.

Забезпечення підготовки планів роботи на календарний рік та звітів Комісій.Організація ведення прийому представниками органів виконавчої влади та районних в місті Києві державних адміністрацій, підприємств, установ та організацій громадян з питань, що належать до компетенції Комісій та Управління.

Організація виконання доручень керівництва секретаріату Київської міської ради та рішень Київської міської ради.Виконання інших функцій, передбачених нормативно-правовими актами України. 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]