Версія для людей із вадами зору
Версія для людей із вадами зору

Інформація щодо організації роботи зі зверненнями громадян у Департаменті суспільних комунікацій за І півріччя 2015 року

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та з метою проведення аналізу й узагальнення даних надаємо інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян за

І півріччя 2015 року.

Робота із зверненнями громадян у Департаменті суспільних комунікацій організована відповідно до Конституції України, Законів України «Про звернення громадян», «Про інформацію», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2013 № 1930 «Про затвердження змін до Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», «Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян в органах державної влади та місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348, Положення про Департамент суспільних комунікацій та інших нормативно-правових актів, якими регламентована робота зі зверненнями громадян.

Загалом за звітний період до Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло 773 звернення громадян.

За аналогічний період минулого року до Департаменту надійшло 522 звернення, що на 48% менше вищезазначеного.

Кількість повторних звернень за I півріччя 2015 року (1 звернення) в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (8 звернень) зменшилася на 88%.

Значну кількість звернень спричинило питання забезпечення законності та правопорядку під час проведення недержавних масових заходів у м. Києві.

Крім того, найчастіше піднімалися питання, які стосувалися:

- сприяння у видавництві літературних збірок, віршів, прийняття на роботу у комунальні засоби масової інформації, скарги щодо музичного репертуару місцевої радіостанції, дотримання вимог суспільної моралі на місцевому телебаченні та радіо;

- діяльності Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації);

- проведення громадських слухань з питань містобудівної діяльності у м. Києві;

- захисту інтересів територіальної громади м. Києва під час врегулювання соціальних конфліктів;

- організації та проведення у м. Києві масових заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного, розважального та іншого характеру;

- дотримання вимог чинного законодавства України (щодо забезпечення допустимих норм гучності, санітарно-гігієнічних норм, правопорядку) під час проведення організаторами масових заходів у місті Києві;

- вшанування пам’яті у м. Києві Героїв Небесної Сотні та учасників АТО;

- встановлення меморіальних дощок та інших пам’ятних знаків у м. Києві;

- питання найменування та перейменування вулиць міста Києва та інших об’єктів міського підпорядкування;

- роз’яснення положення та норм законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про органи самоорганізації населення»;

- консультації щодо організації проведення зборів (конференцій) жителів за місцем проживання та з питань виконання власних повноважень ОСН.

На звернення громадян, що надійшли до Департаменту та належали до його компетенції, надано вичерпні відповіді та роз'яснення.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів, місцевого самоврядування" працівниками Департаменту проводилась роз'яснювальна робота з питань реалізації громадськістю права на звернення та особистий прийом.

Керуючись рішенням Київської міської ради від 14 травня 2015 року № 456/1320 «Про заміну комуністичної символіки на будівлях та спорудах, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва» гр. Алексеєвій Т.Ю. надано розгорнуту відповідь стосовно процедури та механізмів декомунізації в м. Києві.

В Департаменті опрацьовано звернення гр. Пилипенка О.І. щодо узаконення пам’ятного знаку на честь Героїв Небесної Сотні на вул. Інститутській. За результатами комісії з питань встановлення пам’ятних знаків в м. Києві, яка відбулась 29 квітня 2014 року, вирішено, що остаточне рішення про встановлення в центральній частині столиці пам’ятних знаків та взяття їх на облік буде прийнято за підсумками проведення Всеукраїнського відкритого конкурсу на визначення кращої ідеї меморіального комплексу Героям Небесної сотні у Києві.

Також, до Департаменту надходили письмові звернення від гр. Марченко М.В., Хоруженко І.Б., Рязанова В.В., Забродського А.О., яким було надано письмові роз’яснення щодо порядку організації та проведення недержавних заходів у місті Києві.

На колективне звернення громадянам Галич-Юрюховецькій О.Л., Мушті Ю.Й., Павличенку Д.В., Овчінніковій А.М., Аріндович Ф.А. було надано вичерпні відповіді щодо питань, які стосувались проведення у місті Києві «Маршу Рівності» в рамках Міжнародного ЛГБТ форуму «КиївПрайд2015».

3 метою упередження повторних звернень та звернень громадян працівниками Департаменту постійно вживаються відповідні заходи реагування і допомоги, із заявниками проводиться роз'яснювальна робота та надаються консультації особисто та у телефонному режимі з питань, що належать до компетенції Департаменту.

Графіки особистого прийому громадян та проведення прямих «гарячих» телефонних ліній директором Департаменту для інформування населення розміщено на офіційному веб-сайті Київської міської державної адміністрації та на сайті Департаменту суспільних комунікацій.

Протягом звітного періоду керівництвом Департаменту та працівниками структурних підрозділів Департаменту суспільних комунікацій згідно графіку проводився особистий прийом громадян та прямі «гарячі» телефонні лінії, на яких надавались кваліфіковані роз’яснення та консультації.

Станом на 01.07.2015 було заплановано та фактично проведено директором Департаменту 6 особистих прийомів та 14 прямих «гарячих» телефонних ліній, на яких було прийнято 20 та 14 осіб відповідно.

Щотижнево на апаратних нарадах у директора Департаменту висвітлюються питання виконавської дисципліни, посилення персональної відповідальності керівників структурних підрозділів за вирішення питань, які порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій.

Упродовж звітного періоду під особистий контроль директором Департаменту взято всі звернення громадян, які потребують соціального захисту.

Загалом за I півріччя 2015 року до Департаменту звернулися громадяни пільгових категорій, які потребують соціального захисту та підтримки, зокрема:

- учасник АТО (встановлення меморіальної дошки) - 1 звернення;

- родичі учасників АТО (питання перейменування вулиці) - 3 звернення;

- інваліди Великої Вітчизняної війни (проведення акції протесту, встановлення пам’ятної дошки) – 2 звернення;

- ветерани праці (проведення акції протесту, встановлення пам’ятної дошки, перейменування вулиці) - 10 звернень;

- інваліди праці І, ІІ, ІII групи (перейменування вулиці, проведення акції протесту, встановлення пам’ятної дошки) – 13 звернень;

- дитина війни (проведення акції протесту, встановлення пам’ятної дошки, питання перейменування вулиці) – 10.

Департамент суспільних комунікацій і надалі вживатиме заходів щодо забезпечення всебічного та неупередженого розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності посадових осіб за вирішення відповідно до своєї компетенції питань, порушених у зверненнях громадян, забезпечення безперешкодного прийому громадян, недопущення фактів формального ставлення до розгляду звернень громадян та дотримання термінів розгляду звернень громадян, встановлених чинним законодавством.

Портал працює в тестовому режимі. Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: support.web@kyivcity.gov.ua або зателефонуйте за номером:(044) 366-80-13