Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян у Департаменті фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за 2019 рік

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Департаментом фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) керівництвом Департаменту фінансів  виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) встановлено дієвий контроль за своєчасним, кваліфікованим і об'єктивним розглядом звернень громадян. Приділяється особлива увага вирішенню питань, порушених у зверненнях громадян пільгових категорій, незахищених верств населення, внутрішньо переміщених осіб, учасників АТО, членів їх сімей та звернень, що надходять під час проведення особистого прийому громадян керівництвом Департаменту.

Щоквартально проводиться систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян, вживаються заходи щодо виявлення та усунення причин, що викликають скарги громадян, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, що потребують негайного вирішення.

Приділяється особлива увага при розгляді листів інвалідів, ветеранів війни і праці, одиноких престарілих, багатодітних сімей, осіб постраждалих від аварії на Чорнобильській АЕС, учасників АТО та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Здійснюється моніторинг питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо якщо громадяни звертаються повторно, виявляються причин, що їх породжують, та вживаються заходи щодо недопущення їх появи.

Забезпечується оприлюднення на офіційній веб-сторінці Департаменту узагальнених матеріалів та відомостей про стан та організацію роботи зі зверненнями громадян, вирішення порушених у них питань, графіків особистих прийомів громадян посадовими особами.

Окрім цього, забезпечується виконання плану роботи відділу  щодо здійснення перевірок підпорядкованих структурних підрозділів Департаменту з метою надання методично-практичної допомоги та за їх результатами  доповідається керівнику.

На виконання  пункту Ι.9 Указу Президента України  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  функціонує  телефонна «гаряча» лінія. Протягом звітного періоду звернулось 22 громадян, яким було надано відповідні роз’яснення щодо  ставок  податку  на нерухоме майно, відмінне  від земельної ділянки; стосовно розміру ставок земельного податку творчим спілкам; щодо застосування орендної плати за землю та інших  питань податкового законодавства.

Згідно затвердженого графіку, директором Департаменту, першим заступником та заступниками директора проводяться особисті прийоми громадян.

Зокрема, 05.09.2019 директором Департаменту фінансів Репіком В.М. разом із  заступником директора  Прокопенком О.В.   проведено спільний особистий прийом з громадянином Мартіяном С.М. з питання наповнення  бюджету міста Києва з альтернативних джерел  до 100 млрд грн США. Громадянину надано аргументовані  роз’яснення по суті.

04.10.2019 заступником директора  Прокопенком О.В. проведено ообитий прийом з членами Громадської  ветеранської організації «Фронтовик» щодо  внесення  законодавчої ініціативи   по зниженню  ставки податку  за  землі загального користування  садівничих товариств з 1% до 0,3 % від грошової оцінки. Заявникам також надані відповідні роз’яснення та поінформовано окремим листом.

З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та підвищення персональної відповідальності за належний, якісний та своєчасний їх розгляд, за звітний період проведено 5 днів контролю у 10 структурних підрозділах Департаменту. Матеріали перевірок подавались для розгляду директорові Департаменту.

Протягом звітного періоду до Департаменту фінансів надійшло 225 звернень громадян, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року на  114 заяв  більше.

У своїх зверненнях громадяни  порушили 225 питань. Найбільш актуальні питання, які відображались у зверненнях громадян за звітний період стосувались:

1) зменшення оподаткування  на  нерухоме майно, зокрема гаражні бокси,  в кооперативі «Жуляни», «Славутич», «Терем», «Золушка», «Легіон КО», «Центр» та звернення з питань податкового законодавства (157 звернення).

Відповідно до пункту 12.4 статті 12 Податкового кодексу України до повноважень міських рад належать встановлення ставок місцевих податків та зборів в межах ставок, визначених Податковим кодексом України.

З урахуванням пункту 266.5 статті 266 Податкового кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 24.05. 2017 № 483 «Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки», Державного класифікатора будівель та споруд, затвердженого наказом Державного комітету по стандартизації, метрології та сертифікації від 17.08.2000 № 507 та рішення Київради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 23 червня 2011 року № 242/5629 «Про встановлення місцевих податків і зборів у м. Києві» від 16.05.2019 № 902/7558, яким затверджено ставку  у розмірі 0,4 відсотка  від  мінімальної заробітної плати.

2) пропозиції  щодо залучення  інвестицій  через проекти  громадського бюджету та щодо інших питань, які стосуються  його виконання  (17 звернень)

Громадський бюджет – це можливість  кожного мешканця  міста Києва  взяти участь в тому, які і де  бюджетні кошти можуть  використовуватись  для розвитку міста. Документом, який визначає  вимоги до організації  та процедури  громадського бюджету, є Положення  про громадський бюджет  міста Києва, затверджене  рішенням Київської міської ради від 22.12.2016 № 787/1791.

Згідно вищезазначеного рішення, виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) протягом 7 (семи) днів з моменту затвердження результатів голосування забезпечує передачу проектів-переможців відповідним структурним підрозділам виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та/або районним в місті Києві державним адміністраціям, до компетенції яких належить питання реалізації цих проектів, з метою включення їх до бюджетних запитів. Головні розпорядники коштів бюджету міста Києва включають показники та іншу інформацію щодо проектів-переможців, що належать до їхньої компетенції, до відповідних бюджетних запитів, а Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - до проекту бюджету міста Києва на плановий рік та документів, що до нього додаються. Автори проектів-переможців можуть здійснювати контроль за реалізацією своїх проектів.

Головні розпорядники (розпорядники нижчого рівня або одержувачі) коштів бюджету міста Києва забезпечують взаємодію та координацію в межах бюджетного законодавства з авторами проектів-переможців у процесі реалізації проектів. Звіти про стан реалізації та про реалізацію кожного проекту оприлюднюються в електронній системі та на єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва 

Після завершення реалізації проектів, за бажанням автора, може бути розміщено інформацію про автора та інших осіб, що забезпечували супроводження проекту у громадському бюджеті.

Відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян в Департаменті фінансів забезпечується першочерговий особистий прийом громадян, які мають заслуги перед Україною, зокрема «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. За звітний період звернень від зазначених категорій громадян не надходило.

На виконання  пункту Ι.9 Указу Президента України  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  функціонує  телефонна «гаряча» лінія. Протягом звітного періоду звернулось 22 громадян, яким було надано відповідні роз’яснення щодо  ставок  податку  на нерухоме майно, відмінне  від земельної ділянки; стосовно розміру ставок земельного податку творчим спілкам; щодо застосування орендної плати за землю у 2019 році та 2020 році.

З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та підвищення персональної відповідальності за належний, якісний та своєчасний їх розгляд, за звітний період проведено 10 днів контролю у  структурних підрозділах Департаменту. Всі звернення та пропозиції  опрацьовані вчасно,  порушень термінів  виконання  не виявлено.

Згідно пункту 5.2 вищезазначеного Указу Президента України забезпечується щоквартальне розміщення на офіційній сторінці Департаменту фінансів Єдиного веб-порталу територіальної громади  м. Києва узагальненої інформації про стан опрацювання звернень громадян та графіку особистого прийому громадян керівництвом Департаменту.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]