Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Аналітична довідка щодо організації роботи зі зверненнями громадян у Департаменті комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за 2016 рік

У Департаменті комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент) робота зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України “Про звернення громадян”, Закону України “Про статус народного депутата України”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”, розпорядження Київської міської державної адміністрації від 10 жовтня 2013 року № 1930 “Про затвердження змін до Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)”, щоквартальних планів роботи зі зверненнями громадян.

За 2016 рік надійшло 274 звернення від громадян, серед яких – 57 колективних звернень, що становить 21 % від усіх звернень. У порівнянні з 2015 роком відповідно 261 звернення, колективних – 48 звернень.

Протягом звітного періоду було розглянуто 21 петиція загальна кількість підписів становить 21057. Загальна кількість громадян, які звернулись за вказаний звітний період становить 21964.

Серед питань, які порушуються у зверненнях, основними є:

- питання оренди та орендної плати – 56%;

- формування комунальної власності територіальної громади м. Києва – 15%;

- належність будівель – 5%;

- забезпечення законності та правопорядку – 4%.

Серед звернень громадян особлива увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують захисту та підтримки. Зокрема,  розглянуто звернення Полякова Леонтія Григоровича (від 04.03.2016 № ОП/П-1477/3) – учасника ліквідації наслідків Чорнобильської АЕС; Лазебника Олексія Васильовича (від 04.03.2016 № ОП/Л-264/1) – дитини війни,  ветерана праці та пенсіонера; Семенчук Світлани Миколаївни (від 29.07.2016 № 08/С-9025) – пенсіонер, потерпіла від наслідків Чорнобильської АЕС, Нижнього Дмитра Бернардовича (від 15.09.2016 № ОП/Н-16711) – інваліда війни, Черкасса Вадима Вікторовича (від 04.10.2016 № Ч-1298/34) – багатодітна сім’я. Звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства та в межах компетенції надано громадянам відповіді.

На засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань власності 31.05.2016 (протокол № 16) погоджено питання встановлення інваліду війни Стриженку Миколі Григоровичу (звернення від 29.06.2016 № ОП/С-12958) орендної ставки за користування частиною переходу станції метро “Дорогожичі” у розмірі 25%.

За дорученням заступника голови Київської міської державної адміністрації Поворозника М.Ю. від 13.10.2016 № ОП/К-503/3 у Департаменті розглянуто звернення Кузьменко Ази Петрівни (родичі учасника АТО) щодо надання в орендне користування приміщень на території Київського метрополітену. На особистому прийомі 07.11.2016 заявниці надано роз’яснення стосовно процедури надання в орендне користування майна територіальної громади міста Києва та повідомлено, що в Департаменті перебувають на опрацюванні пакети документів ПП “Кузьменко” (директор Кузьменко А.О.) щодо надання в орендне користування приміщень на станціях метро “Контрактова площа” та “Дорогожичі”.

При розгляді звернень громадян працівниками Департаменту вживаються відповідні заходи для забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильне виконання норм Закону України “Про звернення громадян”, упорядкування роботи зі зверненнями, зокрема щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, встановлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам; запровадження постійного контролю за організацією роботи службових осіб зі зверненнями громадян; забезпечення систематичного проведення перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян; проведення постійного аналізу та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, та виявлення причин, що їх породжують.

Створено дієву систему роботи зі зверненнями громадян, яка передбачає їх реєстрацію, облік та розгляд, контроль за дотриманням вимог відповідно до нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян. Систематично проводяться перевірки організації роботи зі зверненнями громадян в управліннях та відділах відповідно до плану роботи Департаменту та графіку проведення перевірок роботи зі зверненнями громадян робочою групою.

Відповідно до плану роботи Департаменту, графіку проведення перевірок роботи зі зверненнями громадян робочою групою (наказ від 16.05.2016 № 248 “Про проведення перевірок організації роботи зі зверненнями громадян у Департаменті комунальної власності м. Києва у 2016 році”) здійснено перевірки у відділах: моніторингу та реєстрації речових прав, захисту речових прав (інформація директору Департаменту від 30.06.2016 № 04/37-18), використання майна, формування та розподілу майна (інформація директору Департаменту від 16.09.2016 № 04/37-30), корпоративних прав (інформація директору Департаменту від 27.12.2016 № 04/37/1.6-27), претензійно-позовної роботи (інформація директору Департаменту від 27.12.2016 № 04/37/1.6-25), приватизації (інформація директору Департаменту від 27.12.2016 № 04/37/1.6-26).

 У Департаменті реєстрація звернень громадян , електронних звернень та електронних петицій здійснюється в інформаційно-телекомунікаційній системі “Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва” (система електронного документообігу АСКОД).

Згідно з затвердженим директором Департаменту Графіком проведення особистих, виїзних прийомів громадян та прямих телефонних ліній директором, першим заступником та заступниками директора Департаменту комунальної власності м. Києва проводиться щочетверга з 09-00 до 12-30 особистий прийом громадян, щосереди з 15-00 до 18-00 проводиться пряма (“гаряча”) телефонна лінія, про що ведеться запис у журналі обліку особистого прийому громадян з подальшим введенням у персональний комп’ютер по формі відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Протягом 2016 року  було проведено десять особистих прийомів, на прямі (“гарачі”) телефонні лінії громадяни не звертались.

Звіти про проведення особистого прийому громадян, прямих (“гарячих”) телефонних ліній щомісячно надаються до управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Інформація про розгляд звернень громадян щомісячно розглядається на нарадах у директора Департаменту. За результатами проведених нарад складено протоколи.

У Департаменті відпрацьована дієва система попередніх нагадувань, адресованих начальникам управлінь та відділів, проводиться робота по контролю за своєчасним та якісним розглядом звернень громадян. Щоп’ятниці працівниками відділу контролю та звернень контрольно-аналітичного управління готуються письмові нагадування виконавцям щодо наближення строків виконання доручень керівництва.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 року № 589-р, постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 та з метою ефективного опрацювання звернень киян, які надходять на “гарячу лінію” Державної установи “Урядовий контактний центр”, Департамент оперативно реагує щодо розгляду та опрацювання таких звернень. Протягом 2016 року опрацьовано 164 звернення, що надійшли через КБУ “Контактний центр міста Києва” (15-51). В межах компетенції Департаменту на 85 звернень надано відповіді заявникам, решта направлені за належністю відповідним установам.

Відповіді на дані звернення внесені до програми ARM CallCenter в електронному вигляді та надіслані письмові відповіді громадянам.

Робота Департаменту спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України. У Департаменті систематично проводиться аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, з метою виявлення причин, що їх породжують, а також проблем, які потребують термінового вирішення. Аналітична інформація та статистичні дані про роботу зі зверненнями громадян щоквартально надаються Київській міській державній адміністрації.

У Департаменті і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності начальників управлінь та відділів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо найменш захищених категорій.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]