Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Аналітична довідка щодо організації роботи зі зверненнями громадян у Департаменті комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за І квартал 2017 року

У Департаменті робота зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України “Про звернення громадян”, Закону України “Про статус народного депутата України”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”, розпорядження Київської міської державної адміністрації від 10 жовтня 2013 року № 1930 “Про затвердження змін до Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)”, щоквартальних планів роботи зі зверненнями громадян у Департаменті та інших нормативно-правових актів.

До плану проведення моніторингу організації роботи зі зверненнями громадян, відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, у Департаменті затверджено ряд заходів, а саме :

- план заходів Департаменту комунальної власності м. Києва щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом на 2017 рік (наказ від 28.12.2016 № 605);
- порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Департаменті комунальної власності м. Києва (наказ від 16.05.2016 № 244);
- розподіл обов’язків між директором, першим заступником та заступниками директора Департаменту комунальної власності м. Києва (наказ від 10.05.2016 № 238);
- положення про відділ контролю та звернень контрольно-аналітичного управління (наказ від 28.04.2016 № 235);
- посадова інструкція головного спеціаліста відділу контролю та звернень контрольно-аналітичного управління (затверджено 28.04.2016);
- план роботи зі зверненнями громадян у Департаменті комунальної власності м. Києва на 1 квартал 2017 року та на 2 квартал 2017 року;
- графік проведення особистих, виїзних прийомів громадян та прямих телефонних ліній директором, першим заступником та заступниками директора Департаменту комунальної власності м. Києва у 2017 році (наказ від 28.12.2016 № 603);
- графік проведення перевірок організації роботи зі зверненнями громадян у відділах Департаменту комунальної власності м. Києва у 2017 році (наказ від 28.12.2016 № 600);
- графік звітування про роботу зі зверненнями громадян відділами Департаменту комунальної власності м. Києва на 2016 рік (наказ від 28.12.2016 № 601);
- графік надання методичної допомоги по роботі зі зверненнями громадян працівникам управлінь та відділів Департаменту комунальної власності м. Києва на 2015 рік (наказ від 28.12.2016 № 602).

За звітний період до Департаменту надійшло 54 звернення громадян, серед яких 18 колективних звернень.

Загальна кількість громадян, які звернулись за вказаний звітний період становить 864.

Серед питань, які порушуються у зверненнях, основними є:

- питання оренди та орендної плати – 47%;
- формування комунальної власності територіальної громади м. Києва – 19%;
- належність будівель – 3%;
- забезпечення законності та правопорядку – 15%.

Дані про звернення громадян наведено у таблицях, які додаються.

Серед звернень громадян особлива увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують захисту та підтримки. Зокрема, розглянуто звернення Калюжного Сергія Миколайовича (від 20.02.2017 № ОП/К-4909) – інваліда війни ІІ групи; Нумеріцького Віталія Адамовича (від 01.03.2017 № 3343/2) – ветерана праці. Звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства та в межах компетенції надано громадянам відповіді.

На розгляді знаходиться звернення учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС Лейн Юрія Аркадійовича (від 31.03.2017 №ОП/Л-8281).

За дорученням Київського міського голови від 11.01.2017 № КО-273/1 у Департаменті опрацьовано депутатське звернення народного депутата України Березенко С.І. від 25.12.2016 № 218/12-16 на колективне звернення голови та членів первинних ветеранських організацій, волонтерів і громадських діячів Голосіївського району міста Києва по питанню використання об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Києва ветеранськими організаціями міста.

Відповідним структурним підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та районними в місті Києві державними адміністраціями проведено обстеження об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Києва, що передані в користування ветеранським громадським організаціям міста.

За результатами проведеної роботи народному депутатові України Березенку С.І. та представнику громадськості Голосіївського району міста Києва Дубович Н.М. надано окремими листами узагальнені відомості щодо використання таких об’єктів.

Відповідно до затвердженого директором Департаменту графіку проведення особистих, виїзних прийомів громадян та прямих телефонних ліній директором, першим заступником та заступниками директора Департаменту комунальної власності м. Києва проводиться щочетверга з 09-00 до 12-30 особистий прийом громадян, щосереди з 15-00 до 18-00 проводиться пряма (“гаряча”) телефонна лінія, про що ведеться запис у журналі обліку особистого прийому громадян з подальшим введенням у персональний комп’ютер по формі відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Протягом звітного періоду було прийнято 3 громадян. На пряму (“гарячу”) телефонну лінію дзвінків не надходило.

Звіти про проведення особистого прийому громадян, прямих (“гарячих”) телефонних ліній щомісячно надаються до управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Відповідно до плану роботи Департаменту, графіку проведення перевірок роботи зі зверненнями громадян робочою групою (наказ від 28.12.2016 № 600 “Про проведення перевірок організації роботи зі зверненнями громадян у Департаменті комунальної власності м. Києва у 2017 році”) здійснено перевірку у відділі використання майна управління формування та використання майна за період з 01.01.2017 до 28.02.2017 та перевірку у відділі захисту речових прав юридичного управління Департаменту за період з 01.01.2017 до 20.03.2017.

За результатами перевірки робочою групою з питань звернень громадян підготовлено та надано директорові Департаменту інформацію щодо стану роботи зі зверненнями громадян у відділі використання майна управління формування та використання майна за період з 01.01.2017 до 28.02.2017 (від 06.03.2017 № 04/37/1.6-2) та інформацію щодо стану роботи зі зверненнями громадян у відділі захисту речових прав юридичного управління Департаменту за період з 01.01.2017 до 20.03.2017 (від 24.03.2017 № 04/37/1.6-3).

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян у Департаменті щомісячно розглядається на нарадах у директора Департаменту інформація про розгляд звернень громадян. За результатами проведених нарад складено протоколи.

Робота Департаменту спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України. У Департаменті систематично проводиться аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, з метою виявлення причин, що їх породжують, а також проблем, які потребують термінового вирішення. Аналітична інформація та статистичні дані про роботу зі зверненнями громадян щоквартально надаються Київській міській державній адміністрації.

У Департаменті і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності начальників управлінь та відділів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо найменш захищених категорій.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]