Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Результати роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року

У Департаменті комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент) робота зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України “Про звернення громадян”, Закону України “Про статус народного депутата України”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”, розпорядження Київської міської державної адміністрації від 10 жовтня 2013 року № 1930 “Про затвердження змін до Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)”, щоквартальних планів роботи зі зверненнями громадян в Департаменті та інших нормативно-правових актів.

За період з 1 січня 2015 року до 30 вересня 2015 року до Департаменту надійшло 213 звернень від громадян, серед яких – 41 колективне звернення, що становить 20 % від усіх звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року – 151 звернення, колективних – 32 звернень, загальна кількість збільшилась у 2015 році на 40 %.

Загальна кількість громадян, які звернулись за вказаний звітний період становить 1021, в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року - 1538.

Серед питань, які порушуються у зверненнях, основними є:

- питання оренди та орендної плати –51%;
- формування комунальної власності територіальної громади м. Києва –16%;
- належність будівель – 7%;
- забезпечення законності та правопорядку – 6%.

Серед звернень громадян, які надходять на адресу Департаменту особлива увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують захисту та підтримки. За вказаний звітний період у Департаменті було розглянуто звернення від учасника ліквідації наслідків Чорнобильської АЕС, ветерана праці Шинкаренка Валентина Романовича (від 03.02.2015 №ОП/Ш-1467), ветеранів праці Алексеєвої Тамари Володимирівни (від 06.04.2015 № А-217/3, від 10.04.2015 № А-217/4) та Гуріна Юрія Петровича (від 22.05.2015 № 08/Г- 3586, від 05.06.2015 № Г-4943), інвалідів війни Петренко Олега Даниловича (від 18.06.2015 № П-7907) та Мащенко Юрія Івановича (від 23.07.2015 № М-3958/2). Всі звернення було розглянуто та в межах компетенції Департаменту надано громадянам відповіді.

Серед звернень, що надійшли протягом 9 місяців 2015 року,розглянуто звернення Комендантової Любові Амосівни щодо передачі релігійній громаді храму Успіння Пресвятої Богородиці Руської православної старообрядницької церкви будинку на вул. Григорія Сковороди, 9-Б. З даного питання 14.07.2015 відбувся особистий прийом керівництва Департаменту з громадянкою Комендантовою Л.А., на якому заявниці надано роз’яснення щодо порядку передачі релігійним організаціям культових будівель та рекомендовано опрацювати з Міністерством культури України питання щодо належності будинку на вул. Г. Сковороди, 9-Б до культових споруд. А також надано роз’яснення листом від 14.07.2015 № 062/12/50/326-7758 з вказаного питання.

Департаментом на виконання доручень заступника голови Київської міської державної адміністрації Радуцького М.Б. від 21.05.2015 № КО-654/5 та від 25.05.2015 № КО-654/6 опрацьовано заяву представників територіальної громади Деснянського району міста Києва від 15.04.2015 № 3/15 та скаргу мешканців житлового будинку на проспекті Лісовому, 12-б від 16.04.2015 на дії та бездіяльність службових осіб Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації. В межах компетенції Департаменту, надано інформацію по суті порушеного питання Департаменту будівництва та житлового забезпечення, як головному виконавцю вказаного доручення.

На виконання розпорядження Київського міського голови від 02.07.2015 № 426 “Про реалізацію пілотного проекту із влаштування пересувних громадських приймалень Київського міського голови” у Департаменті здійснено ряд заходів, а саме :

- з метою забезпечення оперативної реєстрації та попереднього розгляду звернень громадян, що надходять через пересувні громадські приймальні Київського міського голови, залучені кваліфіковані працівники Департаменту по роботі зі зверненнями громадян;
- відпрацювання та підготовку проектів відповідей на звернення громадян, що надходять через пересувні громадські приймальні Київського міського голови, безпосередньо забезпечують відповідальні виконавці, визначені особисто директором Департаменту;
- 27 липня 2015 року у Департаменті проведено нараду із начальниками управлінь та відділів та працівниками підпорядкованих комунальних підприємств щодо питання виконання розпорядження Київського міського голови від 02.07.2015 № 426 “Про реалізацію пілотного проекту із влаштування пересувних громадських приймалень Київського міського голови”.

Протягом звітного періоду на розгляд до Департаменту надійшло 10 звернень громадян, що надходять через пересувні громадські приймальні Київського міського голови. Дев’ять звернень розглянуто та надано повні і вичерпні відповіді щодо порушених питань за особистим підписом директора Департаменту, попередньо погодивши з заступником голови Київської міської державної адміністрації Радуцьким М.Б., звернення Цибулевської Євдокії Іванівні (від 28.09.2015 № Ц-1345/5) щодо надання юридичної допомоги станом на 01.10.2015 знаходиться на розгляді в Департаменті.

При розгляді звернень громадян працівниками Департаменту вживаються відповідні заходи для забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильне виконання норм Закону України “Про звернення громадян”, упорядкування роботи зі зверненнями, зокрема щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам; запровадження постійного контролю за організацією роботи службових осіб зі зверненнями громадян; забезпечення систематичного проведення перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян; проведення постійного аналізу та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, та виявлення причин, що їх породжують.

Департаментом і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності начальників управлінь та відділів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо найменш захищених категорій.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]