Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Результати роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2015 року

За період з 1 січня 2015 року по 31 березня 2015 року до Департаменту надійшло 75 звернення від громадян, серед яких – 19 колективних звернень, що становить 25% від усіх звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року – 11 звернення, колективних – 5 звернень, загальна кількість збільшилась в 7 разів.

Загальна кількість громадян, які звернулись за вказаний звітний період становить 408, в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року - 693.

Серед питань, які порушуються у зверненнях, основними є:

- питання оренди та орендної плати –56%;

- формування комунальної власності територіальної громади м. Києва –13%;

- забезпечення законності та правопорядку – 12%.

Серед звернень громадян, які надходять на адресу Департаменту особлива увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують захисту та підтримки. За вказаний звітний період у Департаменті було розглянуто звернення від учасника ліквідації наслідків Чорнобильської АЕС, ветерана праці Шинкаренко Валентина Романовича (від 03.02.2015 №ОП/Ш-1467).

На виконання доручення заступника голови Київської міської державної адміністрації Радуцького М.Б. від 06.01.2015 до доручення Секретаріату Кабінету Міністрів України від 25.12.2014 №41-К-023510/26 у Департаменті розглянуто звернення Корчак Світлани Миколаївни від 22.01.2015 № К-32 щодо вирішення питання встановлення ФО-П Корчак С.М. орендної плати у розмірі 3% від вартості орендованого майна. За результатами розгляду порушеного питання листом від 02.02.2015 № 062/07/16-1059 громадянці Корчак С.М. відповідно до вимог чинного законодавства надано роз’яснення щодо продовження терміну дії договору оренди на нежитлові прміщення у будинку № 16 на вулиці Верхній Вал. Дане питання винесено на розгляд постійної комісії Київської міської ради з питань власності.

Департаментом на виконання доручення заступника голови Київської міської державної адміністрації Радуцького М.Б. від 04.03.2015 № ОП/Ж-2962 розглянуто звернення громадянки Журової Алли Борисівни в частині розміщення районного Пенсійного фонду України в м. Києві в іншому зручному для відвідування місці. В межах компетенції Департаменту, надано інформацію по суті порушеного питання Печерській районній в м. Києві державній адміністрації, як головному виконавцю вказаного доручення.

Серед звернень, які знаходиться на розгляді в Департаменті, опрацьовується звернення депутата Київської міської ради Михайленко В.О. від 20.03.2015 №08/279-064-454 щодо розгляду звернення громадянина Амеліна Валерія Миколайовича (від 30.03.2015 №А-4789) стосовно надання приміщення для здійснення творчої діяльності художника Амеліна В.М.

Згідно з затвердженим директором Департаменту Графіком проведення особистих, виїзних прийомів громадян та прямих телефонних ліній директором, першим заступником та заступниками директора Департаменту комунальної власності проводиться щочетверга з 09-00 до 12-30 особистий прийом громадян, щосереди з 15-00 до 18-00 проводиться пряма (“гаряча”) телефонна лінія, про що ведеться запис у журналі обліку особистого прийому громадян з подальшим введенням у персональний комп’ютер по формі відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Протягом 1 кварталу 2015 року було проведено 6 особистих прийоми. За вказаний період на прямі (“гарачі”) телефонні лінії громадяни не звертались.

Інформація про розгляд звернень громадян щомісячно розглядається на нарадах у директора Департаменту. За результатами проведених нарад складено протоколи.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 року № 589-р, постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 та з метою ефективного опрацювання звернень киян, які надходять на “гарячу лінію” Державної установи “Урядовий контактний центр”, Департамент оперативно реагує щодо розгляду та опрацювання таких звернень. Протягом звітного періоду в Департаменті опрацьовано 20 звернень, що надійшли через КБУ “Контактний центр міста Києва” (15-51). На 13 звернень надано в межах компетенції Департаменту відповіді заявникам, 1 звернення опрацьовуються, решта направлені за належністю відповідним установам.

Відповіді на дані звернення внесені до програми ARM CallCenter в електронному вигляді та надіслані письмові відповіді громадянам.

Робота Департаменту спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, ураховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог законодавства України. В Департаменті систематично проводиться аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, з метою виявлення причин, що їх породжують, а також проблем, які потребують термінового вирішення. Аналітична інформація та статистичні дані про роботу Департаменту зі зверненнями громадян щоквартально надаються Київській міській державній адміністрації.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]