Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Результати роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2016 року

За період з 1 січня 2016 року до 31 березня 2016 року надійшло 75 звернення від громадян, серед яких – 11 колективних звернень, що становить 15 % від усіх звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року відповідно 75 звернень, колективних – 19 звернень.

Протягом звітного періоду було розглянуто 7 петицій загальна кількість підписів становить 14197. Загальна кількість громадян, які звернулись за вказаний звітний період становить 14441.

Серед питань, які порушуються у зверненнях, основними є:

- питання оренди та орендної плати – 43%;
- формування комунальної власності територіальної громади м. Києва – 21%;
- належність будівель – 2%;
- забезпечення законності та правопорядку – 15%.

Серед звернень громадян особлива увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують захисту та підтримки. Зокрема було розглянуто звернення Полякова Леонтія Григоровича (від 04.03.2016 № ОП/П-1477/3) – учасника ліквідації наслідків Чорнобильської АЕС, Лазебника Олексія Васильовича (від 04.03.2016 № ОП/Л-264/1) – дитини війни, ветерана праці та пенсіонера. Всі звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства та в межах компетенції надано громадянам відповіді.

Також розглянуто звернення Стаднюка Олександра Володимировича, що стосуються перевірки фактів можливих зловживань керівників Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації, її структурних підрозділів. З даного питання 18 лютого 2016 відбулася особиста зустріч керівництва Департаменту з громадянином Стаднюком О. В. Вісімнадцятого березня 2016 року відбувся особистий прийом заступника голови Київської міської державної адміністрації Поворозника М.Ю., директора Департаменту комунальної власності м. Києва Гудзя А.А. з громадянином Стаднюком О.В., на якому заявнику надано роз’яснення щодо питань, порушених у його зверненнях. Крім того надано роз’яснення листом від 18.03.2016 № 062/08/16-2801/1 про перевірку фактів можливих порушень діючого законодавства. За результатами проведеної роботи та особистого прийому надано інформацію голові Київської міської державної адміністрації Кличку В.В. (від 18.03.2016 № 004-383/1).

У Департаменті на виконання доручення заступника голови Київської міської державної адміністрації Поворозника М.Ю. від 16.02.2016 № ОП/Г-4112 розглянуто звернення народного художника України Гайдамаки А.В. щодо реконструкції Андріївського узвозу. В частині питань відповідно до компетенції, згідно з вимогами чинного законодавства, надано інформацію по суті порушеного питання Департаменту культури, як головному виконавцю вказаного доручення.

В березні 2016 року відповідно до плану роботи, графіку проведення перевірок роботи зі зверненнями громадян робочою групою (наказ від 13 січня 2016 року № 7 “Про проведення перевірок організації роботи зі зверненнями громадян в Департаменті комунальної власності м. Києва у 2016 році” та наказ від 10 березня 2016 року № 41 “Про внесення змін до наказу від 13.012016 № 7 “Про проведення перевірок організації роботи зі зверненнями громадян в Департаменті комунальної власності м. Києва у 2016 році”) здійснено перевірку у відділі звітності комунальних підприємств та відділі оцінки і перспективного розвитку майнових відносин за період з 01.01.2016 до 23.03.2016 (інформація директору Департаменту від 23.03.2016 № 04/37-2).

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 року № 589-р, постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 та з метою ефективного опрацювання звернень киян, які надходять на “гарячу лінію” Державної установи “Урядовий контактний центр”, Департамент оперативно реагує щодо розгляду та опрацювання таких звернень. Протягом звітного періоду опрацьовано 58 звернень, що надійшли через КБУ “Контактний центр міста Києва” (15-51). В межах компетенції Департаменту на 25 звернень надано відповіді заявникам, 2 звернення опрацьовуються, решта направлені за належністю відповідним установам.

Відповіді на дані звернення внесені до програми ARM CallCenter в електронному вигляді та надіслані письмові відповіді громадянам.

Робота Департаменту спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України. В Департаменті систематично проводиться аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, з метою виявлення причин, що їх породжують, а також проблем, які потребують термінового вирішення. Аналітична інформація та статистичні дані про роботу зі зверненнями громадян щоквартально надаються Київській міській державній адміністрації.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]