Версія для людей із вадами зору

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та відповідно до графіку звітування з питань організації роботи зі зверненнями громадян директора Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) перед Київським міським головою надаємо інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за період з 01.01.2019 по 31.12.2019.

Робота зі зверненнями громадян у Департаменті суспільних комунікацій організована відповідно до Конституції України, законів України «Про звернення громадян», «Про інформацію», з «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян в органах державної влади та місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348, Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), затвердженому розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2013 №1930,  Положення про Департамент суспільних комунікацій та інших нормативно-правових актів, якими регламентована робота зі зверненнями громадян.

За вказаний період у Департаменті суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) зареєстровано 1548 звернень від громадян, в тому числі 182 колективних звернення, з яких надійшло поштою – 1533 (електронною поштою - 105), отримані на особистому прийомі – 15. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась на 204 одиниць

Найчастіше у своїх зверненнях до Департаменту громадяни порушують наступні питання:

  • порядок та механізми створення Громадської ради;
  • порядок проведення недержавних масових заходів;
  • порушення санітарних норм, перевищення рівня шуму при проведенні культурно-мистецьких заходів біля житлових будинків;
  • проведення громадських слухань;
  • функціонування рубрики «Громадське обговорення проектів нормативно-правових актів» офіційного порталу Києва (forum.kyivcity.gov.ua);
  • перейменування вулиць міста Києва;
  • ініціювання, створення та діяльність органів самоорганізації населення;
  • пропозиції щодо удосконалення нормативно-правового забезпечення життєдіяльності столиці, зокрема підготовки нової редакції Статуту територіальної громади міста Києва;
  • надання інформації щодо публікації розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
  • відновлення друку та повернення грошей за попередню передплату газети «Вечірній Київ»;
  • створення нових телевізійних проєктів на телеканалі «Київ», а також розміщення на офіційному порталі Києва та на сайті Департаменту запитуваної громадянами інформації;
  • зауваження до роботи радіостанції «Голос Києва» стосовно збільшення кількості пісень українських композиторів.

Протягом звітного періоду керівництвом та працівниками структурних підрозділів Департаменту суспільних комунікацій згідно з графіком проводився особистий прийом громадян та прямі «гарячі» телефонні лінії, під час яких надано кваліфіковані роз’яснення та консультації з порушених питань.

Керівництвом Департаменту було заплановано та фактично проведено 15 особистих прийомів (прийнято 29 громадян) та 33 прямі «гарячі» телефонні лінії.

Звіти про проведення особистого прийому керівництвом Департаменту щомісячно надаються до управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2014 № 1930 всі звернення реєструються в день надходження, на документі ставиться штрих-код. Реєстраційний номер складається з першої літери прізвища заявника або літер «КО», у разі якщо звернення колективне, а також порядкового номера листа. Реєстрація звернень громадян в Департаменті ведеться в системі електронного документообігу «АСКОД».

Крім того, у доступному для відвідувачів місці розміщено інформаційний стенд з роз’ясненнями конституційних прав громадян на звернення, витягами із нормативних актів про звернення громадян, зразками оформлення звернень, графіком проведення особистого прийому громадян директором та заступниками директора, роз’ясненнями порядку особистого прийому та порядку запису на прийом, іншою необхідною та корисною інформацією.

В Департаменті під особливим контролем розглядаються питання роботи із зверненнями громадян щодо дотримання термінів та якості підготовки відповідей. Зокрема, у Департаменті 17.01.2019 пройшла робоча нарада з питань виконавської дисципліни щодо розгляду звернень громадян за участю провідного інспектора управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). У нараді взяли участь співробітники структурних підрозділів Департаменту, які відповідають за розгляд та опрацювання звернень громадян. За результатами наради надано відповідні рекомендації для удосконалення роботи  із зверненнями громадян.

Звернення громадян, що надійшли до Департаменту вчасно, опрацьовуються в межах компетенції, з наданням вичерпної відповіді та роз`яснень заявникам.

Протягом звітного періоду працівниками Департаменту надавалися громадянам кваліфіковані роз'яснення та консультації.

3 метою упередження повторних звернень працівниками постійно вживаються відповідні заходи реагування, із заявниками проводиться роз'яснювальна робота та надаються консультації особисто та у телефонному режимі з питань, що належать до компетенції Департаменту.

Департамент суспільних комунікацій і надалі буде продовжувати роботу із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян в межах компетенції, посилення персональної відповідальності фахівців усіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, об’єктивної, неупередженої та вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, фактичного поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua