Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в Департаменті суспільних комунікацій за 2013 рік

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та з метою проведення аналізу й узагальнення даних надаємо інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2013 рік.

Робота із зверненнями громадян у Департаменті суспільних комунікацій організована відповідно до вимог, визначених Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Законом України «Про інформацію», Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», «Інструкцією з діловодства зі зверненнями громадян в органах державної влади та місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року №348, Положенням про Департамент суспільних комунікацій та іншими нормативно-правовими актами, якими регламентована робота зі зверненнями громадян.

Загалом за звітний період до Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло 1970 звернень громадян. За аналогічний період минулого року до Департаменту надійшло 12737 звернень.

Значну кількість звернень спричинило питання забезпечення законності та правопорядку під час проведення масових заходів у м. Києві.

У зверненнях громадян найчастіше піднімалися питання, які стосувалися:

  • організації та проведення у місті Києві масових заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного, розважального та іншого характеру;
  • захисту конституційних прав громадян на проведення мирних зібрань у місті Києві;
  • діяльності об'єднань громадян: політичних партій, громадських організацій, земляцтв областей України у місті Києві,
  • проведення у травні 2013 року у місті Києві масових заходів представниками ЛГБТ;
  • вшанування пам’яті видатних діячів у м. Києві;
  • встановлення меморіальних дощок або пам'ятних знаків видатним діячам;
  • пропозиції щодо найменування нових та перейменування вулиць (провулків), площ, станцій метро, тощо;
  • звернення ініціативних груп щодо створення органів самоорганізації населення;
  • роз’яснення положення та норм законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про органи самоорганізації населення»;
  • роз’яснення організаційно-правового змісту діяльності садівницьких товариств м. Києва;
  • діяльність консультативно-дорадчого органу Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації);
  • врахування приватних інтересів та проведення громадських слухань з питань містобудівної діяльності у м. Києві;
  • захист інтересів територіальної громади м. Києва під час врегулювання соціальних конфліктів;
  • виконання робіт з демонтажу рекламних засобів, які розміщені з порушенням вимог Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253;
  • сприяння у видавництві літературних збірок, віршів тощо та передання віршів та дисків до музею, про прийняття на роботу у комунальні засоби масової інформації, скарги щодо музичного репертуару місцевої радіостанції, дотримання вимог суспільної моралі на місцевому телебаченні та радіо тощо.

На звернення громадян, що надійшли до Департаменту, та належали до його компетенції, надано вичерпні відповіді та роз'яснення, зокрема:

надійшло клопотання Депаратаменту культури про встановлення меморіальної дошки на честь видатного філософа Бердяєва Миколи Олександровича на будинку Інституту філології Київського національного університету імені Т.Г.Шевченка (бульвар Т.Шевченка, 14), яке було позитивно вирішено на черговому засіданні комісії з питань найменувань та пам’ятних знаків.

Також, за зверненням Київської міської організації Національної спілки письменників України було вирішено питання встановлення меморіальних дошок на честь лауреатів Національної премії імені Т.Г.Шевченка – Дмитра Білоуса та Володимира Забаштанського на письменному будинку №52 по вулиці О.Гончара та на честь Михайла Ткача за адресою: вулиця Прорізна, 13.

спільно з Головним управлінням юстиції у м. Києві опрацьовано звернення гр. Бієнка Б.Г. щодо надання роз’яснення стосовно юридичних адрес організацій, перелічених у зверненні;

звернення голови координаційної ради проектів «Добробут кожного – добробут суспільства» Мартіяна С. щодо реалізації проекту направлено на розгляд Громадської ради при КМДА;

на всі звернення стосовно створення та діяльності Громадської ради надано вичерпні відповіді з посиланням на чинне законодавство, зокрема, звернення Свентицького В.Ч., Репінського А.С., Монастирського А.І.;

Голові Науково-технічного товариства комунального господарства та побутового обслуговування України Макєєнко М.Ф. надана вичерпна відповідь щодо діяльності та співпраці з Громадською радою.

Опрацьовано колективне звернення Білецького Р.Г. від 19.06.2013 №КО-6329/1 щодо проведення громадського обговорення проекту рішення Київської міської ради «Про реорганізацію театрів комунальної власності територіальної громади м. Києва», а також, для подальшої роботи з зазначеного питання, надано рекомендації щодо організації взаємодії підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) під час планування консультацій з громадськістю.

Протягом звітного періоду працівниками Департаменту надавались кваліфіковані роз'яснення та консультації.

До управління преси та інформації Департаменту звертався гр.Гончаренко М.М., який є головою Київської міської Спілки ветеранів Афганістану, з проханням забезпечити присутність комунальних ЗМІ на зазначених у своїх зверненнях заходах, з подальшим висвітленням цих заходів у місцевих газетах та телебаченні (лист від 17.07.2013 №136, від 04.09.2013 №194, від 04.09.2013 №197).

З метою задоволення прохань, зазначених у вищезазначених зверненнях, на телеканалі «Київ» відбулося анонсування проведення фестивалю військово-патріотичної пісні, присвяченої 25-річниці виведення Радянських військ з Республіки Афганістан та наступне висвітлення інформації за результатами його проведення. Також, у комунальних ЗМІ висвітлювались заходи, присвячені присвоєнню гімназії № 34 «Либідь» імені воїна-інтернаціоналіста Віктора Максименка.

Одним з прикладів позитивного вирішення питань, зазначених у зверненнях громадян, було надання допомоги гр. Міндріній Л. І., яка звернулася до голови Київської міської державної адміністрації Попова О.П. з проханням висвітлити в друкованих комунальних ЗМІ інформацію про життя та діяльність ювеліра І. Ребьонки. Матеріали з вищезазначеного питання надруковані у газеті «Хрещатик» (номер №142(4349) від 02 жовтня 2013 року).

Своєчасно надавались відповіді на звернення громадян, що стосувались повноважень Департаменту, які надійшли під час прямого ефіру програми «Столиця. Підсумки тижня», яка виходить на ТРК «Київ» за участю голови Київської міської державної адміністрації. Під час прямого ефіру надходять звернення без зворотної адреси та ПІБ особи, що звернулася. В такому разі, звернення та відповіді на них оприлюднюються на офіційному веб - порталі Київської міської влади.

До управління преси та інформації за звітний період надходили звернення переважно щодо сприяння у видавництві літературних збірок, віршів, передання віршів та дисків до музею, про прийняття на роботу у комунальні засоби масової інформації, а також велика кількість звернень, в яких громадяни висловлюють подяку за організацію безкоштовної передплати газети «Вечірній Київ» пенсіонерам, а також пільговим категоріям осіб, таким як діти війни тощо.

До управління з питань реклами надійшло звернення гр.Шестакової Ж.К. щодо перевірки законності встановлення рекламного засобу (телевізійний екран) на фасаді будівлі готелю «Либідь» за адресою: просп. Перемоги,1, який створює незручності. За результатами проведеної роботи було з`ясовано, що рекламний засіб належить ТОВ «Хайтеч Едвертайсмент» та встановлений з порушенням вимог розділу ІІ Порядку розміщення реклами в місті Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253. Власнику направлено вимогу №131064 від 04.02.2013 про усунення порушень. У зв’язку з невиконанням зазначеної вимоги, рекламний засіб включено до наказу Департаменту суспільних комунікацій «Про демонтаж рекламних засобів» від 18.03.2013 №64 та демонтовано. Подібне звернення надійшло від Рибальченко Н.М. стосовно незручностей від рекламного засобу, який розташований на фасаді будинку № 1/9 по вул. Каштанова, який належить ТОВ «Реклен». За результатами розгляду було з’ясовано, що рекламний засіб ТОВ «Реклен» встановленно з порушенням п.6.5 розділу ІІ Порядку розміщення реклами в місті Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253, та демонтовано відповідно до наказу Департаменту суспільних комунікацій «Про демонтаж рекламних засобів» від 01.04.2013 № 76. Також , звернулась гр.Овчинникова О.М. щодо незручностей, які виникають від рекламних засобів розміщених на тротуарі по вул. Хрещатик, 40-44. За результатами проведеної роботи були виявлені рекламні засоби типу «тимчасова виносна спеціальна конструкція», що встановлені з порушенням розділу ІІ Порядку розміщення реклами в місті Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253. У зв`язку з цим, зазначені рекламні засоби включені до наказу Департаменту суспільних комунікацій «Про демонтаж рекламних засобів» від 21.02.2013 № 39 та вчасно демонтовані. Гр. Якубцов Ю.І. звернувся з подякою до заступника директора Департаменту – начальника управління з питань реклами Департаменту суспільних комунікацій щодо своєчасного вирішення питання незаконного розміщення реклами дельфінарію «Немо» на опорах освітлення по вул. Заболотного, 16 та 20.

За результатами опрацювання вищезазначеним заявникам надані аргументовані роз’яснення відповідно до чинного законодавства. Графіки особистого прийому громадян та проведення прямих «гарячих» телефонних ліній директором Департаменту для інформування населення розміщено на офіційному веб-сайті Київської міської державної адміністрації.

Протягом звітного періоду керівництвом Департаменту та працівниками структурних підрозділів Департаменту суспільних комунікацій згідно графіку особистого прийому проводився особистий прийом громадян, яким надавались кваліфіковані роз’яснення та консультації з питань, що належать до компетенції Департаменту.

Упродовж 2013 року директором Департаменту та його заступниками під час проведення особистих прийомів громадян було прийнято 65 осіб.

Щотижнево на апаратних нарадах у директора Департаменту висвітлюються питання виконавської дисципліни, посилення персональної відповідальності керівників структурних підрозділів за вирішення питань, які порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій.

Відповідно до плану заходів організації роботи із зверненнями громадян, затвердженого директором Департаменту, забезпечено звітування керівників структурних підрозділів Департаменту перед директором Департаменту, проведено перевірки в структурних підрозділах щодо стану організації роботи із зверненнями громадян у Департаменті.

Упродовж звітного періоду під особистий контроль директором Департаменту взято розгляд звернень жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інвалідів та учасників ВВВ, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту.

Загалом за 2013 рік до Департаменту звернулися громадяни таких пільгових категорій, які потребують соціального захисту та підтримки, зокрема:

  • ветерани праці (питання проведення акції) - 17 звернень;
  • діти війни (щодо безкоштовної передплати комунальної газети «Вечірній Київ», проведення акції) – 8 звернень;
  • інваліди Великої Вітчизняної війни (стосовно надання допомоги у виданні книги, проведення акції) – 4 звернення;
  • учасники Великої Вітчизняної війни (проведення акції) – 4 звернення;
  • інваліди праці I групи (щодо безкоштовної передплати комунальної газети «Вечірній Київ») – 2 звернення;
  • інваліди праці II групи (проведення акції, щодо безкоштовної передплати комунальної газети «Вечірній Київ») – 6 звернень;
  • члени багатодітних сімей (проведення акції протесту) – 2 звернення.

Департамент суспільних комунікацій і надалі вживатиме заходів щодо забезпечення всебічного та неупередженого розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності посадових осіб за вирішення відповідно до своєї компетенції питань, порушених у зверненнях громадян, забезпечення безперешкодного прийому громадян, недопущення фактів формального ставлення до розгляду звернень громадян та дотримання термінів розгляду звернень громадян, встановлених чинним законодавством.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]