Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2020 року

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та відповідно до графіку звітування з питань організації роботи зі зверненнями громадян директора Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) перед Київським міським головою надаємо інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2020 року.

Робота із зверненнями громадян у Департаменті суспільних комунікацій організована відповідно до Конституції України, Законів України «Про звернення громадян», «Про інформацію», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України від 02 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженому розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2013 №1930, «Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян в органах державної влади та місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348, Положення про Департамент суспільних комунікацій та інших нормативно-правових актів, якими регламентована робота зі зверненнями громадян.

За вказаний період у Департаменті суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) зареєстровано 276 звернень від громадян, в тому числі 47 колективних звернень, з яких надійшло поштою – 268(електронною поштою - 69), отримані на особистому прийомі – 8. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість звернень зменьшилась на 34 одиниці (рис. 1).

Рис. 1. Кількість звернень громадян, що надійшли на адресу Департаменту суспільних комунікацій за  І квартал 2019 р у порівнянні з аналогічним періодом минулого року

Найчастіше у своїх зверненнях до Департаменту громадяни порушують наступні питання:

  • діяльності Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації);
  • проведення міського конкурсу з визначення проєктів «Громадська перспектива: прозора влада та активна громада», розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання яких надається фінансова підтримка у 2020 році;
  • проведення інформаційно-просвітницької кампанії Громадського бюджету у поточному році;
  • проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проєктів містобудівної документації на місцевому рівні з питань містобудівної діяльності у м. Києві;
  • друк відкритих листів та статей заявників у пресі, залучення телеканалу «Київ» та радіостанції «Голос Києва» до висвітлення лекцій з патріотичної тематики та фінансування пресконференцій;

Протягом звітного періоду керівництвом та працівниками структурних підрозділів Департаменту суспільних комунікацій згідно з графіком проводився особистий прийом громадян та прямі «гарячі» телефонні лінії, під час яких надавались кваліфіковані роз’яснення та консультації з порушених питань.

Керівництвом Департаменту було заплановано та фактично проведено 8 особистих прийоми (прийнято 9 громадян) та 7 прямих «гарячих» телефонних ліній, на яких було прийнято 7 осіб.

Звіти про проведення особистого прийому керівництвом Департаменту щомісячно надаються до управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2014 № 1930 всі звернення реєструються в день надходження, на документі ставиться штамп Департаменту та штрих-код, реєстраційний номер складається з першої літери прізвища заявника або літер «КО», у разі якщо звернення колективне, а також порядкового номера листа. Реєстрація звернень громадян в Департаменті ведеться в системі електронного документообігу «АСКОД».

Крім того, у доступному для відвідувачів місці розміщено інформаційний стенд з роз’ясненнями конституційних прав громадян на звернення, витягами із законодавства про звернення громадян, зразками оформлення звернень, графіком проведення особистого прийому громадян директором та заступниками директора, роз’ясненнями порядку особистого прийому та порядку запису на прийом та іншою необхідною та корисною інформацією.

В Департаменті під особливим контролем розглядаються питання роботи із зверненнями громадян щодо дотримання термінів та якості підготовки відповідей. Зокрема, у Департаменті 13.03.2020 пройшла робоча нарада з питань виконавської дисципліни щодо розгляду звернень громадян за участю провідного інспектора управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). У нараді взяли участь співробітники структурних підрозділів Департаменту, які відповідають за розгляд та опрацювання звернень громадян. За результатами наради надано відповідні рекомендації для удосконалення роботи  із зверненнями громадян.

Звернення громадян, що надійшли до Департаменту в межах компетенції, вчасно опрацьовуються з наданням вичерпної відповіді та роз`яснень заявникам.

Протягом звітного періоду працівниками Департаменту надавалися громадянам кваліфіковані роз'яснення та консультації.

Також протягом звітного періоду працівниками Департаменту надавались кваліфіковані роз’яснення та консультації у телефонному режимі щодо відновлення програми з підтримки книговидання на рівні міста та висвітлення корисної інформації на Єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва та на сайті Департаменту суспільних комунікацій запитуваної громадянами інформації.

3 метою упередження повторних звернень, працівниками постійно вживаються відповідні заходи реагування, із заявниками проводиться роз'яснювальна робота та надаються консультації особисто та у телефонному режимі з питань, що належать до компетенції Департаменту.

Департамент суспільних комунікацій і надалі буде продовжувати роботу по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян в межах компетенції, посиленню персональної відповідальності фахівців всіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, об’єктивну, неупереджену та вчасну перевірку фактів, викладених у зверненнях, фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]