Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Департаменті суспільних комунікацій за 9 місяців 2018 року

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо аналітичну довідку щодо організації роботи зі зверненнями громадян за 9-ть місяців 2018 року.

За вказаний період у Департаменті суспільних комунікацій (далі – Департамент) зареєстровано 1020 звернень від громадян, в тому числі 210 колективних звернень, з яких надійшло поштою – 1009 (електронною поштою -3), отримані на особистому прийомі – 11. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість звернень зменьшилась на 181 одиницю.

Найчастіше у своїх зверненнях до Департаменту громадяни порушують наступні питання:

  • повернення історичних назв та перейменування вулиць міста Києва та інших об’єктів міського підпорядкування, зокрема тих, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки»;
  • проведення громадських слухань;
  • необхідності залучення громадськості до розробки програм, заохочення населення впливати на життя та розвиток міста;
  • вшанування у м. Києві пам’яті учасників АТО;
  • встановлення меморіальних дощок та інших пам’ятних знаків у м. Києві;
  • удосконалення нормативно-правового забезпечення життєдіяльності столиці, зокрема підготовки нової редакції Статуту територіальної громади міста Києва;
  • звернення ініціативних груп щодо створення органів самоорганізації населення;
  • діяльність Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації);
  • захист інтересів територіальної громади м. Києва під час врегулювання соціальних конфліктів;
  • організація та проведення у м. Києві недержавних масових заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного, розважального та іншого характеру;
  • дотримання вимог чинного законодавства України (щодо забезпечення допустимих норм гучності, санітарно-гігієнічних норм, правопорядку) під час проведення організаторами недержавних масових заходів у місті Києві;
  • роз’яснення положення та норм законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про органи самоорганізації населення»;
  • консультації щодо організації проведення зборів (конференцій) жителів за місцем проживання та з питань виконання ОСНами власних повноважень;
  • недопущення корупції в органах державної влади;
  • сприяння у виданні поетичних та прозових збірок;
  • про розміщення матеріалів у комунальних ЗМІ;
  • передплата газети «Вечірній Київ»;
  • розміщення на офіційному веб-порталі КМДА та на сайті Департаменту суспільних комунікацій запитуваної громадянами інформації.

Серед звернень громадян, які надходили на адресу Департаменту, особлива увага приділялась вирішенню проблем Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня».

Крім того, на постійному контролі у Департаменті знаходиться виконання заходів  щодо  реалізації  вимог  Указу  Президента  України  від  07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а саме:

план заходів з питань організації роботи зі зверненнями громадян на 2018 рік;

план роботи з питань організації роботи зі зверненнями громадян на 2018 рік;

графік проведення перевірок організації роботи зі зверненнями громадян та додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах Департаменту у 2018 році;

графік надання практичної та методичної допомоги підпорядкованим структурним підрозділам Департаменту у 2018 році;

графік звітування начальників управлінь перед директором Департаменту з питань організації роботи щодо звернень громадян та додержання вимог чинного законодавства у 2018 році;

графік проведення керівництвом Департаменту особистих та виїзних прийомів громадян та прямих («гарячих») телефонних ліній у 2018 році.

Протягом звітного періоду керівництвом та працівниками структурних підрозділів Департаменту суспільних комунікацій згідно з графіком проводився особистий прийом громадян та прямі «гарячі» телефонні лінії, під час яких надавались кваліфіковані роз’яснення та консультації з порушених питань.

Керівництвом Департаменту було заплановано та фактично проведено 10 особистих прийомів (прийнято 11 громадян) та 34 прямих «гарячих» телефонних ліній, на яких було прийнято 34 особи.

Звіти про проведення особистого прийому керівництвом Департаменту щомісячно надаються до управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2014 № 1930 всі звернення реєструються в день надходження, на документі ставиться штамп Департаменту та штрих-код, реєстраційний номер складається з першої літери прізвища заявника або літер «КО», у разі якщо звернення колективне, а також порядкового номера листа. Реєстрація звернень громадян в Департаменті ведеться в системі електронного документообігу «АСКОД».

Крім того, у доступному для відвідувачів місці розміщено інформаційний стенд з роз’ясненнями конституційних прав громадян на звернення, витягами із законодавства про звернення громадян, зразками оформлення звернень, графіком проведення особистого прийому громадян директором та заступниками директора, роз’ясненнями порядку особистого прийому та порядку запису на прийом та іншою необхідною та корисною інформацією.

Керівництвом Департаменту постійно проводяться наради з питань виконавської дисципліни працівників, на яких під особливим контролем розглядаються питання роботи із зверненнями громадян.

Звернення громадян, що надійшли до Департаменту в межах компетенції, вчасно опрацьовуються з наданням вичерпної відповіді та роз`яснень заявникам.

 На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів, місцевого самоврядування» працівниками Департаменту  постійно проводилась роз'яснювальна робота з питань реалізації громадськості права на звернення та особистий прийом.

 Департамент суспільних комунікацій і надалі продовжуватиме роботу по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності фахівців всіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, об’єктивну, неупереджену та вчасну перевірку фактів, викладених у зверненнях.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]