Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Департаменті суспільних комунікацій за І квартал 2017 року

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо аналітичну довідку щодо організації роботи із зверненнями громадян за І квартал 2017 року.

За вказаний період У Департаменті суспільних комунікацій (далі – Департамент) зареєстровано 364 звернення від громадян, з них звернень, що надійшли поштою – 361, з урахуванням 95 колективних звернень, отриманих на особистому прийомі – 3. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась на 65.

Найчастіше у своїх зверненнях до Департаменту громадяни порушують наступні питання:

- звернення ініціативних груп щодо створення органів самоорганізації населення;

- діяльності Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації);

- механізми підготовки та проведення установчих зборів інститутів громадянського суспільства з формування нового складу Громадської ради;

-організації та проведення у м. Києві недержавних масових заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного, розважального та іншого характеру;

- дотримання вимог чинного законодавства України (щодо забезпечення допустимих норм гучності, санітарно-гігієнічних норм, правопорядку) під час проведення організаторами недержавних масових заходів у місті Києві;

- порядок реєстрації об`єднання громадян;

- сприяння у видавництві літературних збірок, віршів, створення рубрик на телеканалі на правову, оздоровчу, освітню теми; про розміщення матеріалів у комунальних ЗМІ, передплата газети «Вечірній Київ», а також розміщення на офіційному веб-порталі КМДА та на сайті Департаменту суспільних комунікацій запитуваної громадянами інформації.

- захисту інтересів територіальної громади м. Києва під час врегулювання соціальних конфліктів;

- вшанування пам’яті у м. Києві Героїв Небесної Сотні та учасників АТО;

- встановлення меморіальних дощок та інших пам’ятних знаків у м. Києві;

- пропозиції щодо повернення історичних назв та перейменування вулиць міста Києва та інших об`єктів міського підпорядкування, зокрема тих, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського ) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки»;

-роз’яснення положення та норм законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про органи самоорганізації населення».

Серед звернень громадян, які надходили на адресу Департаменту, особлива увага приділялась вирішенню проблем Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня».

У Департаменті на постійному контролі знаходиться виконання заходів щодо реалізації вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а саме:

план заходів з питань організації роботи зі зверненнями громадян на 2017 рік;

план роботи з питань організації роботи зі зверненнями громадян на 2017 рік;

графік проведення перевірок організації роботи зі зверненнями громадян та додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах Департаменту у 2017 році;

графік надання практичної та методичної допомоги підпорядкованим структурним підрозділам Департаменту у 2017 році;

графік звітування начальників управлінь перед директором Департаменту з питань організації роботи щодо звернень громадян та додержання чинного законодавства у 2017 році;

графік проведення особистих та виїзних прийомів громадян та прямих («гарячих») телефонних ліній керівництвом Департаменту на 2017 рік.

Протягом звітного періоду керівництвом Департаменту та працівниками структурних підрозділів Департаменту суспільних комунікацій згідно графіку проводився особистий прийом громадян та прямі «гарячі» телефонні лінії, на яких надавались кваліфіковані роз’яснення та консультації.

За звітний період керівництвом Департаменту було заплановано та фактично проведено 3 особистих прийоми (прийнято 3 громадян) та 11 прямих «гарячих» телефонних ліній, на яких було прийнято 11 осіб.

На особистих прийомах порушувались питання щодо діяльності ОСН. Звіти про проведення особистого прийому керівництвом Департаменту щомісячно надаються до управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

У Департаменті в доступному для відвідувачів місці розміщено стенд, який містить інформацію з роз’ясненнями конституційних прав громадян на звернення, витяги із законодавства про звернення громадян, зразки оформлення звернень, графік проведення особистого прийому громадян директором та заступниками директора, роз’яснення порядку особистого прийому та порядку запису на прийом та інша необхідна громадянам інформація.

Керівництвом Департаменту постійно проводяться наради з питань виконавської дисципліни працівників, на яких під особливим контролем розглядаються питання роботи із зверненнями громадян.

На звернення громадян, що надійшли до Департаменту та належали до його компетенції, надано вичерпні відповіді та роз`яснення.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів, місцевого самоврядування" працівниками Департаменту проводилась роз'яснювальна робота з питань реалізації громадськості права на звернення та особистий прийом.

Департамент суспільних комунікацій і надалі продовжуватиме роботу по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності фахівців всіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, об’єктивну, неупереджену та вчасну перевірку фактів, викладених у зверненнях, фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]