Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Департаменті суспільних комунікацій за І півріччя 2016 року

На виконання указу президента україни від 07 лютого 2008 року №109/2008 «про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо аналітичну довідку щодо організації роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2016 року.

За вказаний період у Департаменті суспільних комунікацій (далі – Департамент) зареєстровано 991 звернення від громадян, з них звернень, що надійшли поштою – 974, отриманих на особистому прийомі – 17, з урахуванням 206 колективних звернень та 4 повторних. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась на 218.

Найчастіше у своїх зверненнях до Департаменту громадяни порушують наступні питання:

- недопущення корупції в органах державної влади;

- порядок реєстрації об`єднання громадян;

- сприяння у видавництві літературних збірок, віршів та передання віршів та дисків до музею, про прийняття на роботу у комунальні засоби масової інформації, звернення щодо створення рубрик на телеканалі на правову, оздоровчу, освітню теми, передплата газети «Вечірній Київ», а також розміщення на офіційному веб-порталі КМДА запитуваної громадянами інформації;

- звернення ініціативних груп щодо створення органів самоорганізації населення;

- діяльність Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації);

- проведення громадських слухань з питань містобудівної документації;

- захист інтересів територіальної громади м. Києва під час врегулювання соціальних конфліктів;

- організація та проведення у м. Києві недержавних масових заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного, розважального та іншого характеру;

- дотримання вимог чинного законодавства України (щодо забезпечення допустимих норм гучності, санітарно-гігієнічних норм, правопорядку) під час проведення організаторами недержавних масових заходів у місті Києві;

- вшанування пам’яті у м. Києві Героїв Небесної Сотні та учасників АТО;

- встановлення меморіальних дощок та інших пам’ятних знаків у м. Києві;

- пропозиції щодо повернення історичних назв та перейменування вулиць міста Києва та інших об`єктів міського підпорядкування, зокрема тих, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського ) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки»;

-роз’яснення положення та норм законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про органи самоорганізації населення»;

- консультації щодо організації проведення зборів (конференцій) жителів за місцем проживання та з питань виконання ОСНами власних повноважень;

- механізму та правовому регулюванню проведення громадських слухань, порядок визначення кандидатів на посади голів районних в місті Києві державних адміністрацій;

- громадського обговорення питань щодо перейменування вулиць;

- організації та проведення Дня Європи в місті Києві;

- питання сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні.

Серед звернень громадян, які надходили на адресу Департаменту, особлива увага приділялась вирішенню проблем Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня».

У Департаменті на постійному контролі знаходиться виконання заходів щодо реалізації вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а саме:

план заходів з питань організації роботи зі зверненнями громадян на 2016 рік;

план роботи з питань організації роботи зі зверненнями громадян на 2016 рік;

графік проведення перевірок організації роботи зі зверненнями громадян та додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах Департаменту у 2016 році;

графік надання практичної та методичної допомоги підпорядкованим структурним підрозділам Департаменту у 2016 році;

графік звітування начальників управлінь перед директором Департаменту з питань організації роботи щодо звернень громадян та додержання чинного законодавства у 2016 році;

графік проведення особистих та виїзних прийомів громадян та прямих («гарячих») телефонних ліній керівництвом Департаменту на 2016 рік.

Протягом звітного періоду керівництвом Департаменту та працівниками структурних підрозділів Департаменту суспільних комунікацій згідно графіку проводився особистий прийом громадян та прямі «гарячі» телефонні лінії, на яких надавались кваліфіковані роз’яснення та консультації.

За звітний період керівництвом Департаменту було заплановано та фактично проведено 7 особистих прийоми (прийнято 17 громадян) та 19 прямих «гарячих» телефонних ліній, на яких було прийнято 19 осіб.

На особистих прийомах порушувались питання щодо перейменування вулиць; встановлення меморіальних дощок на фасаді будинків; діяльності ОСН; випуску періодичних видань. Звіти про проведення особистого прийому керівництвом Департаменту щомісячно надаються до управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Звернення реєструються в день надходження. Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2014 № 1930 ставиться штамп Департаменту та штрих-код, реєстраційний номер складається з першої літери прізвища заявника або літер «КО», якщо звернення колективне, та порядкового номера листа. Реєстрація звернень громадян в Департаменті ведеться в системі електронного документообігу «АСКОД».

У Департаменті в доступному для відвідувачів місці розміщено стенд, який містить інформацію з роз’ясненнями конституційних прав громадян на звернення, витяги із законодавства про звернення громадян, зразки оформлення звернень, графік проведення особистого прийому громадян директором та заступниками директора, роз’яснення порядку особистого прийому та порядку запису на прийом та інша необхідна громадянам інформація.

Керівництвом Департаменту постійно проводяться наради з питань виконавської дисципліни працівників, на яких під особливим контролем розглядаються питання роботи із зверненнями громадян.

На звернення громадян, що надійшли до Департаменту та належали до його компетенції, надано вичерпні відповіді та роз`яснення.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів, місцевого самоврядування" працівниками Департаменту проводилась роз'яснювальна робота з питань реалізації громадськості права на звернення та особистий прийом.

Департамент суспільних комунікацій і надалі продовжуватиме роботу по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності фахівців всіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, об’єктивну, неупереджену та вчасну перевірку фактів, викладених у зверненнях, фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]