Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Департаменті за 2014 рік

Загалом за звітний період до Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло 1301 звернення громадян.

За аналогічний період минулого року до Департаменту надійшло 1970 звернень, що на 44% більше вищезазначеного.

Кількість повторних звернень за 2014 рік (2 звернення) у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року (127 звернень) зменшилася на 98,4%.

Значну кількість звернень спричинило питання забезпечення законності та правопорядку під час проведення недержавних масових заходів у м. Києві.

У зверненнях громадян найчастіше піднімалися питання, які стосувалися:

  • діяльності Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації);
  • проведення громадських слухань з питань містобудівної діяльності у м. Києві;
  • захисту інтересів територіальної громади м. Києва під час врегулювання соціальних конфліктів;
  • організації та проведення у місті Києві масових заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного, розважального та іншого характеру;
  • дотримання вимог чинного законодавства України (щодо забезпечення допустимих норм гучності, санітарно-гігієнічних норм, правопорядку) під час проведення організаторами масових заходів у м. Києві;
  • вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні у м. Києві;
  • встановлення меморіальних дошок та інших пам’ятних знаків у м. Києві;
  • питання найменування та перейменування вулиць м. Києва;
  • створення органів самоорганізації населення;
  • роз’яснення положень та норм законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про органи самоорганізації населення»;
  • організації проведення зборів (конференцій) жителів за місцем проживання та з питань виконання власних повноважень ОСН;
  • виконання робіт з демонтажу рекламних засобів, які розміщені з порушенням вимог Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253;
  • сприяння у видавництві літературних збірок, віршів, працевлаштування у комунальні засоби масової інформації, скарги щодо музичного репертуару місцевої радіостанції, дотримання вимог суспільної моралі на місцевому телебаченні та радіо тощо.

На звернення громадян, що надійшли до Департаменту та належали до його компетенції, надано вичерпні відповіді та роз’яснення.

Так, зокрема, за зверненням гр. Миколайчук М.Є. з пропозицією щодо перейменування на честь Івана Миколайчука вулиці Серафимовича у Дніпровському районі м. Києва було винесено на засідання комісії з питань найменувань, та вирішено доручити робочій групі опрацювати можливість перейменування на честь І.Миколайчука запропонованої заявницею вулиці.

Гр. Волошину А.Ю. відповідно до звернення надано письмові роз’яснення щодо порядку організації та проведення заходів у м. Києві.

Гр. Курбаковій Т.О. надано інформацію щодо питань, пов’язаних з організацією та проведенням 21 листопада 2014 року заходів на Майдані Незалежності.

Відповідно до заяви гр. Кравченка В.О. та листа Департаменту соціальної політики, підготовлено клопотання до Міністерства соціальної політики щодо призначення Кравченку В.О. Державної іменної стипендії громадянам України, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність.

На звернення керівника ініціативної групи Могуленко В.О. щодо створення органу самоорганізації населення «Будинковий комітет «Вулиця Фрунзе, 168» працівниками Департаменту надано інформаційну та методичну допомогу щодо підготовки документів на реєстрацію, підготовлено проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про реєстрацію ОСН.

За зверненням керівника ініціативної групи гр. Ромащенко О.М. щодо створення органу самоорганізації населення «Будинковий комітет «Вулиця Ломоносова,83-А» надано інформаційну та методичну допомогу щодо підготовки документів на реєстрацію.

На звернення громадянина Шила В.Ф. щодо спорудження у м. Києві пам’ятника на честь загиблих на Майдані Незалежності надано вичерпні роз’яснення стосовно процедури спорудження пам’ятників та монументів, умови проведення відповідного конкурсу.

До управління з питань реклами надійшли звернення гр. Пічугіної О.В. щодо демонтажу рекламних засобів, розміщених на фасаді будинку № 40 по вул. Митрополита Василя Липківського та будинку № 71 по вул. Володимирській. За результатами проведеної роботи з виїздом на місце було виявлено ряд рекламних засобів, які розміщені як на підставі дозвільної документації, так і з порушенням Порядку розміщення реклами в м. Києві. Власникам рекламних засобів, розміщених без дозвільної документації, були виписані вимоги щодо усунення виявлених порушень у визначений строк. Відповідно до наказів Департаменту суспільних комунікацій «Про демонтаж рекламних засобів» від 22.08.2014 № 6, від 14.05.2014 № 149 рекламні конструкції демонтовані комунальним підприємством «Київреклама».

Також до Департаменту звернулась гр. Кузьміна С.О. щодо правомірності розміщення рекламних засобів медичним закладом за адресою: вул. Льва Толстого, 8. За результатами проведеної роботи встановлено, що рекламний засіб (кронштейн на стіні будівлі) за вищевказаною адресою належить ТОВ «НОВАЦІО» та встановлений з порушенням розділу ІІ Порядку розміщення реклами в місті Києві. Станом на 07.08.2014 рекламний засіб демонтовано власником.

Протягом звітного періоду працівниками Департаменту надавались кваліфіковані роз’яснення та консультації.

3 метою упередження повторних звернень та звернень громадян, працівниками Департаменту постійно вживаються відповідні заходи реагування і допомоги, із заявниками проводиться роз’яснювальна робота та надаються консультації особисто та у телефонному режимі з питань, що належать до компетенції Департаменту.

Графіки особистого прийому громадян та проведення прямих «гарячих» телефонних ліній директором Департаменту для інформування населення розміщено на офіційному веб-сайті Київської міської державної адміністрації.

Протягом звітного періоду керівництвом Департаменту та працівниками структурних підрозділів Департаменту суспільних комунікацій згідно графіку особистого прийому проводився особистий прийом громадян та прямі «гарячі» телефонні лінії, на яких надавались кваліфіковані роз’яснення та консультації з питань, що належать до компетенції.

Упродовж 2014 року директором Департаменту та його заступниками під час проведення особистих прийомів громадян було прийнято 51 особу.

Щотижнево на апаратних нарадах у директора Департаменту висвітлюються питання виконавської дисципліни, посилення персональної відповідальності керівників структурних підрозділів за вирішення питань, які порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій.

Упродовж звітного періоду під особистий контроль директором Департаменту взято всі звернення громадян, які потребують соціального захисту.

Загалом за 2014 рік до Департаменту звернулися громадяни пільгових категорій, які потребують соціального захисту та підтримки, зокрема:

  • учасник Великої Вітчизняної війни (питання надання допомоги у видавництві книги) ‒ 1 звернення;
  • інваліди Великої Вітчизняної війни (питання надання допомоги у видавництві книги, проведення акції протесту, встановлення пам’ятної дошки) – 3 звернення;
  • інвалід ЧАЕС (питання розміщення рекламного засобу) – 2 звернення;
  • ветерани праці (питання проведення акції, встановлення меморіальної дошки, перейменування вулиці) ‒ 6 звернень;
  • інваліди праці II та ІІІ групи (питання створення Громадської ради корінних киян, перейменування вулиці, розміщення рекламного засобу) – 17 звернень;
  • дитина війни (питання перейменування вулиці) – 3.

Департамент суспільних комунікацій і надалі вживатиме заходів щодо забезпечення всебічного та неупередженого розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності посадових осіб за вирішення відповідно до своєї компетенції питань, порушених у зверненнях громадян, забезпечення безперешкодного прийому громадян, недопущення фактів формального ставлення до розгляду звернень громадян та дотримання термінів розгляду звернень громадян, встановлених чинним законодавством.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]