Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Департаменті за I квартал 2015 року

Загалом за I квартал 2015 року до Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло 370 звернень громадян.

За аналогічний період минулого року до Департаменту надійшло 195 звернень, що на 48% менше вищезазначеного.

Кількість повторних звернень за I квартал 2015 року (1 звернення) у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (4 звернення) зменшилася на 75%.

Значну кількість звернень спричинило питання забезпечення законності та правопорядку під час проведення недержавних масових заходів у м. Києві.

Крім того, найчастіше піднімалися питання, які стосувалися:

  • забезпечення інформаційної підтримки недержавних заходів;
  • проведення установчих зборів з формування Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації);
  • створення ініціативної групи щодо формування Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації);
  • створення центрів самоврядування;
  • організації та проведення у м. Києві масових заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного, розважального та іншого характеру та дотримання вимог чинного законодавства України під час їх проведення організаторами масових заходів у м. Києві;
  • вшанування пам’яті у м. Києві Героїв Небесної Сотні та учасників АТО;
  • встановлення меморіальних дошок та інших пам’ятних знаків у м. Києві;
  • питання найменування та перейменування вулиць міста Києва та інших об’єктів міського підпорядкування;
  • звернення ініціативних груп щодо створення органів самоорганізації населення («Будинковий комітет «Харківське шосе, 21», «Квартальний комітет «Південна Брама», «Будинковий комітет «Проспект Петра Григоренка, 12» та інші);
  • консультації щодо організації проведення зборів (конференцій) жителів за місцем проживання та з питань виконання власних повноважень ОСН («Будинковий комітет «Вулиця Лейпцизька, 2/37»).

На звернення громадян, що надійшли до Департаменту та належали до його компетенції, надано змістовні відповіді та роз’яснення.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів, місцевого самоврядування» працівниками Департаменту проводилась роз’яснювальна робота з питань реалізації громадськістю права на звернення та особистий прийом.

Так, зокрема, надійшло клопотання гр. Тарасова О.В. щодо встановлення меморіальної дошки на честь Героя України Зеленського Є.О., який загинув у зоні АТО. Після опрацювання представлених заявником документів, зазначене у клопотанні питання включено до порядку денного чергового засідання комісії з питань встановлення пам’ятних знаків.

До Департаменту надійшло колективне звернення гр. Сенька О.О. та ін. щодо найменування вулиці Прикордонна, яка знаходиться в урочищі Толока Деснянського району м. Києва. Запропонована пропозиція включена до порядку денного засідання комісії з питань найменувань, яке планується провести в ІІ кварталі 2015 року.

Спільно з КП «Київпастранс» опрацьовано звернення гр. Крат В.І. стосовно присвоєння імені начальника Київського трамвайно-тролейбусного управління Дяконова В.К. Борщагівській лінії швидкісного трамваю. Зазначене питання буде винесено на розгляд комісії з питань найменувань після надходження пакету документів, згідно з вимогами чинного законодавства.

Письмові роз’яснення щодо порядку організації та проведення недержавних масових заходів у м. Києві надано гр. Рибалкіну В.О. відповідно до його звернення.

На звернення гр. Cучка С.В. надано інформацію щодо заходів, проведення яких заплановано з 18 лютого по 21 лютого 2015 року на Майдані Незалежності з нагоди вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні.

За зверненням керівника ініціативної групи Рогожинського С.В. щодо створення органу самоорганізації населення «Будинковий комітет «Вулиця Кільцева дорога, 1-г» Святошинського району працівниками відділу надано інформаційну та методичну допомогу щодо підготовки документів на реєстрацію.

На звернення гр. Д.Павліченка щодо встановлення конституційного устрою у столиці України та проведення громадських слухань по створенню територіальної громади керівництвом Департаменту проведена зустріч з представниками ініціативної групи, під час якої надані роз’яснення по суті порушеного питання, про що поінформовано Київського міського голову В.Кличка.

Опрацьовано звернення гр. Абдуллаєва В.Г. щодо захисту прав і законних інтересів ТОВ «Вагра» та сприяння в реалізації будівництва житлового будинку за адресою: м. Київ, вул. Волгоградська, 25. За результатами розгляду заявника проінформовано про порядок проведення зборів, мітингів, вуличних походів і демонстрацій, а також рекомендовано продовжити проведення інформаційно-роз’яснювальної кампанії щодо інформування мешканців щодо запланованого будівництва.

На звернення гр. Наумчика М.В. щодо створення Департаменту по роботі з громадськими організаціями надано роз’яснення щодо можливих шляхів реалізації запланованих цілей та завдань, зазначених у зверненні.

Опрацьовано колективне звернення гр. Журавльова Ю.П. та ін. щодо проведення громадських слухань з питання облаштування скверу ім. В.Стуса. Поінформовано заявника щодо робочих зустрічей керівництва міста з представниками ініціативної групи мешканців щодо вирішення питання по суті.

3 метою упередження повторних звернень та звернень громадян працівниками Департаменту постійно вживаються відповідні заходи реагування і допомоги, із заявниками проводиться роз’яснювальна робота та надаються консультації особисто та у телефонному режимі з питань, що належать до компетенції Департаменту.

Графіки особистого прийому громадян та проведення прямих «гарячих» телефонних ліній директором Департаменту для інформування населення розміщено на офіційному веб-сайті Київської міської державної адміністрації.

Протягом звітного періоду керівництвом Департаменту та працівниками структурних підрозділів Департаменту суспільних комунікацій згідно графіку проводився особистий прийом громадян та прямі «гарячі» телефонні лінії, на яких надавались кваліфіковані роз’яснення та консультації.

Зокрема, заступником директора ‒ начальником управління преси та інформації Департаменту суспільних комунікацій Гузенко Т.А. було проведено зустріч з гр. Чікуровим С.В. щодо створення Громадського телебачення. За результатами проведення зустрічі було запропоновано оформити всі пропозиції у письмовому вигляді для подальшої співпраці.

Щотижнево на апаратних нарадах у директора Департаменту висвітлюються питання виконавської дисципліни, посилення персональної відповідальності керівників структурних підрозділів за вирішення питань, які порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій.

Упродовж звітного періоду під особистий контроль директором Департаменту взято всі звернення громадян, які потребують соціального захисту.

Загалом за I квартал 2015 року до Департаменту звернулися громадяни пільгових категорій, які потребують соціального захисту та підтримки, зокрема:

  • учасник АТО (встановлення меморіальної дошки) ‒ 1 звернення;
  • родичі учасників АТО (питання перейменування вулиці) ‒ 3 звернення;
  • інваліди Великої Вітчизняної війни (проведення акції протесту, встановлення пам’ятної дошки) – 2 звернення;
  • ветерани праці (встановлення меморіальної дошки, перейменування вулиці) ‒ 2 звернення;
  • інваліди праці II групи (перейменування вулиці) – 1 звернення;
  • дитина війни (питання перейменування вулиці) – 2 звернення.

Департамент суспільних комунікацій і надалі вживатиме заходів щодо забезпечення всебічного та неупередженого розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності посадових осіб за вирішення відповідно до своєї компетенції питань, порушених у зверненнях громадян, забезпечення безперешкодного прийому громадян, недопущення фактів формального ставлення до розгляду звернень громадян та дотримання термінів розгляду звернень громадян, встановлених чинним законодавством.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]