Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Інформація щодо організації роботи зі зверненнями громадян у Департаменті суспільних комунікацій за 9 місяців 2015 року

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо інформацію щодо організації роботи зі зверненнями громадян за 9-ть місяців 2015 року.

За вказаний період у Департаменті суспільних комунікацій (далі – Департамент) зареєстровано 1325 звернень від громадян, з них звернень, що надійшли поштою – 1282, отриманих на особистому прийомі – 43. З урахуванням 122 колективних звернень, до Департаменту звернулось 1974 громадян. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась. 

Найчастіше у своїх зверненнях до Департаменту громадяни порушують наступні питання:

- сприяння у видавництві літературних збірок, віршів, про прийняття на роботу у комунальні засоби масової інформації, створення рубрик на телеканалі на правову, оздоровчу, освітню теми, розміщення на офіційному веб-порталі КМДА запитуваної громадянами інформації;

- звернення ініціативних груп щодо створення органів самоорганізації населення;

- діяльності Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації);

- проведення громадських слухань з питань містобудівної документації;

- захисту інтересів територіальної громади м. Києва під час врегулювання соціальних конфліктів;

- організації та проведення у м. Києві недержавних масових заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного, розважального та іншого характеру;

- дотримання вимог чинного законодавства України (щодо забезпечення допустимих норм гучності, санітарно-гігієнічних норм, правопорядку) під час проведення організаторами недержавних масових заходів у місті Києві;

- вшанування пам’яті у м. Києві Героїв Небесної Сотні та учасників АТО;

- встановлення меморіальних дощок та інших пам’ятних знаків у м. Києві;

- пропозиції щодо повернення історичних назв та перейменування вулиць міста Києва та інших об`єктів міського підпорядкування, зокрема тих, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського ) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки»;

- роз’яснення положення та норм законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про органи самоорганізації населення»;

- консультації щодо організації проведення зборів (конференцій) жителів за місцем проживання та з питань виконання власних повноважень ОСН.

Із загальної кількості звернень, які надійшли до Департаменту за звітний період:1170 – були адресовані Київській міській державній адміністрації, 43 –

були надані особисто або надіслані через засоби поштового зв’язку.

У Департаменті на постійному контролі знаходиться виконання заходів щодо вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а саме:

план заходів організації роботи зі зверненнями громадян на 2015 рік;

графік проведення перевірок організації роботи зі зверненнями громадян та додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах Департаменту у 2015 році;

графік надання практичної та методичної допомоги підпорядкованим структурним підрозділам Департаменту у 2015 році;

графік звітування начальників управлінь перед директором Департаменту з питань організації роботи із зверненнями громадян та додержання чинного законодавства у 2015 році;

графік проведення особистих та виїзних прийомів громадян та прямих («гарячих») телефонних ліній керівництвом Департаменту на 2015 рік.

За звітний період керівництвом Департаменту було проведено 9 особистих прийомів, під час яких звернулось 43 громадяни. На особистих прийомах порушувались питання щодо перейменування вулиць; встановлення меморіальних дошок на фасаді будинку; діяльності ОСН; випуску періодичних видань. Звіти про проведення особистого прийому керівництвом Департаменту щомісячно надаються до управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Звернення реєструються в день надходження. Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2014 № 1930 ставиться штамп Департаменту та штрих-код, реєстраційний номер складається з першої літери прізвища заявника або літер «КО», якщо звернення колективне, та порядкового номера листа. Реєстрація звернень громадян в Департаменті ведеться в системі електронного документообігу «АСКОД».

У Департаменті в доступному для відвідувачів місці розміщено стенди, які містять інформацію з роз’ясненнями конституційних прав громадян на звернення, витяги із законодавства про звернення громадян, зразки оформлення звернень, графік проведення особистого прийому громадян директором та заступниками директора, роз’яснення порядку особистого прийому та порядку запису на прийом та інша необхідна громадянам інформація.

Керівництвом Департаменту постійно проводяться наради з питань виконавської дисципліни працівників, щодо своєчасного та всебічного розгляду питань, з якими звертаються до Департаменту громадяни.

На звернення громадян, що надійшли до Департаменту та належали до його компетенції, надано вичерпні відповіді та роз`яснення.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів, місцевого самоврядування" та Розпорядження Київського міського голови від 02.07.2015 №426 « Про реалізацію пілотного проекту із влаштування пересувних громадських приймалень Київського міського голови» працівниками Департаменту проводилась роз'яснювальна робота з питань реалізації громадськості права на звернення та особистий прийом.

Департамент суспільних комунікацій і надалі продовжуватиме роботу по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності фахівців всіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, об’єктивну, неупереджену та вчасну перевірку фактів, викладених у зверненнях, фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]