Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Про підсумки роботи із розгляду звернень громадян за 2016 рік

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надаємо аналітичну довідку щодо організації роботи із зверненнями громадян за 2016 рік.

За вказаний період у Департаменті з питань державного архітектурно-будівельного контролю (далі – Департамент) зареєстровано 1191 звернення від громадян, з яких надійшли поштою – 1070, отриманих на особистому прийомі – 121, з урахуванням 187 колективних звернень та 12 повторних.

Найчастіше у своїх зверненнях до Департаменту громадяни порушують наступні питання:

- перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності на території міста Києва на об’єктах будівництва віднесених до І, ІІ, ІІІ та ІV категорії складності;

- перевірки законності будівництва, перепланування та інших будівельних робіт у місті Києві. На підставі таких звернень Управлянні контролю за будівництвом Департаменту проводить перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності під час виконання будівельних робіт. У разі виявлення правопорушень вживаються відповідні заходи державного архітектурно-будівельного контролю.

- наявності та порядку отримання дозвільної документації, щодо об’єктів будівництва, віднесених до І, ІІ, ІІІ та ІV категорії складності, відповідно до закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Роз’яснення з порушених питань громадянам надає Управління дозвільних процедур Департаменту.

Серед звернень громадян, які надходили на адресу Департаменту, особлива увага приділялась вирішенню проблем Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня».

У Департаменті на постійному контролі знаходиться виконання заходів щодо реалізації вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Протягом звітного періоду керівництвом Департаменту та працівниками структурних підрозділів Департаменту згідно графіку проводився особистий прийом громадян та прямі «гарячі» телефонні лінії, на яких надавались кваліфіковані роз’яснення та консультації.

За звітний період керівництвом Департаменту було заплановано 13 та фактично проведено 10 особистих прийомів (прийнято 34 громадянина).

На особистих прийомах порушувались питання щодо здійснення перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності; отримання дозвільної документації. Звіти про проведення особистого прийому керівництвом Департаменту щомісячно надаються до управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Звернення реєструються в день надходження. Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2014 № 1930 ставиться штамп Департаменту, реєстраційний номер складається з першої літери прізвища заявника або літер «КО», якщо звернення колективне, та порядкового номера листа. Реєстрація звернень громадян в Департаменті ведеться в системі електронного документообігу «АСКОД».

У Департаменті в доступному для відвідувачів місці розміщено стенд, який містить інформацію з роз’ясненнями конституційних прав громадян на звернення, витяги із законодавства про звернення громадян, зразки оформлення звернень, графік проведення особистого прийому громадян директором та заступниками директора, роз’яснення порядку особистого прийому та порядку запису на прийом та інша необхідна громадянам інформація.

Керівництвом Департаменту постійно проводяться наради з питань виконавської дисципліни працівників, на яких під особливим контролем розглядаються питання роботи із зверненнями громадян.

На звернення громадян, що надійшли до Департаменту та належали до його компетенції, надано вичерпні відповіді та роз`яснення.

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів, місцевого самоврядування» працівниками Департаменту проводилась роз'яснювальна робота з питань реалізації громадськістю права на звернення та особистий прийом.

Департамент з питань державного архітектурно будівельного контролю і надалі продовжуватиме роботу по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності фахівців всіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, об’єктивну, неупереджену та вчасну перевірку фактів, викладених у зверненнях, фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]