Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За 1 квартал 2017 року

В Управлінні (інспекції) самоврядного контролю робота із зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ), постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Київської міської державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян.

До Управління (інспекції) самоврядного контролю за 1 квартал 2016 року надійшло 165 звернень громадян, з них – 89 – на особистому прийомі, письмових – 76. В зв’язку з тим, що заявнику надавались аргументовані відповіді на його звернення та згідно ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» в подальшому всі звернення по зазначених питання будуть прийматись до відома. Особистий прийом громадян керівником Управління проводиться відповідно до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» та графіку проведення особистого прийому та виїзних прийомів громадян.

Графіки особистого прийому громадян та проведення прямих («гарячих») телефонних ліній для інформування громадян розміщено на офіційній сторінці Управління. Оприлюднення інформації про роботу із зверненнями громадян відбувається регулярно через сторінку Fаcebook, ЗМІ та до прес-служби заступника голови П.Пантелеєва. Громадяни звертались, передусім, з питаннями неналежного утримання будинків.

Відпрацьована система попередніх нагадувань керівнику та співробітникам Управління про наближення встановлених строків виконання контрольних доручень.

Управлінням і надалі продовжується робота по посиленню персональної відповідальності працівників за вирішення питань, що  порушуються у зверненнях громадян; по забезпеченню безперешкодного прийому громадян; фактичного поновлення порушених прав та інтересів громадян.

За дорученням заступника голови Київської міської державної адміністрації П. Пантелеєва Управлінням спільно з Департаментом внутрішнього контролю та аудиту завершено перевірку використання КП «Керуючі компанії з обслуговування житлового фонду районів міста Києва» коштів міського бюджету в сумі 123 212,62 тис. грн на відшкодування додаткових витрат, пов’язаних з підвищенням тарифу на електричну енергію та розмір мінімальної заробітної плати. За результатами перевірки підготовлено доповідну записку Київському міському голові В. Кличку.

На сьогодні Управлінням зібрано плани-графіки заходів КП «Керуючі компанії з обслуговування житлового фонду районів міста Києва» з приведення внутрішньобудинкових мереж електропостачання та електрощитових житлових будинків до технічно справного стану. На сьогодні  Управлінням здійснюються контрольні заходи щодо перевірки нарахування ПАТ «Київенерго» споживачам плати за централізоване опалення за грудень 2016 року.

Підведені підсумки роботи гарячої лінії, проведено аналіз масових скарг споживачів, які надійшли до Управління в телефонному режимі в кількості 203 шт. та виявлено типові порушення, допущені ПАТ «Київенерго» при нарахуванні споживачам плати. Управлінням розроблено типову заяву споживачів до ПАТ «Київенерго» для сприяння впровадження прав споживачів щодо проведення перерахунку плати за опалення та складено Акт перевірки об’єктів. Також, до ПАТ «Київенерго» передано 112 скарг споживачів на завищені рахунки за опалення в грудні місяці.

Під час виїзних перевірок до інспекторів Управління залучаються преса та помічники народних депутатів України. За висновками обстеження здійснюється перевірка фактичних площ та даних техпаспортів будинків, які є в житлово-експлуатаційних організаціях.

При обстеженні теплових пунктів (рамок управління) житлових будинків виявлено відсутність лімітних звужуючих пристроїв (дросельних шайб) на системі центрального опалення. Також виявлені невідрегульовані та непрацездатні регулятори перепаду тиску, що в свою чергу призводить до неадекватного реальній потребі споживання будинком теплової енергії – перевитрати теплоносія та відповідно збільшеного нарахування плати споживачам за послугу. Проектом улаштування вузла обліку теплової енергії передбачається улаштування пристроїв, що обмежують постачання теплоносія та розрахунок добової витрати теплоносія. При обстеженні 19 будинків виявлено перевитрати теплоносія шляхом співставлення проектної та фактичної миттєвої витрати теплоносія в м3/годину та візуального огляду вузла обліку(відсутність шайб).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]