Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За 1 квартал 2018 року

Інформація

про підсумки роботи із розгляду звернень громадян

в Управлінні (інспекції) самоврядного контролю в.о. КМР (КМДА)

за 1 квартал 2018 року

В Управлінні (інспекції) самоврядного контролю робота із зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ), постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Київської міської державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян.

До Управління (інспекції) самоврядного контролю КМДА за 1 квартал 2018 року надійшло 9 звернень громадян, з них: 59 – на особистому прийомі, письмових – 40.

Значну кількість звернень громадян складають питання житлово-комунального господарства.

Громадяни звертались передусім з питаннями неналежного утримання будинків.

Під час контрольних заходів щодо забезпечення споживачів міста Києва послугою з централізованого опалення виявлено: недотримання ПАТ «Київенерго» температурного графіка роботи теплових мереж ПАТ «Київенерго» на 2017-2018 роки в житлових будинках Голосіївського та Подільського районів, відсутність теплоізоляції на тепломережах, відсутність манометрів, термометрів та опломбування на будинкових лічильниках теплової енергії на опалення, не виконання ПАТ «Київенерго» вчасного ремонту будинкових лічильників тепла, що вийшли з ладу.

Проводилася виїзна перевірка за участю заступника голови КМДА
П. Пантелеєва та представників ЗМІ з питання забезпечення споживачів ж/б за адресою: вул. Монтажників, 13 в Солом’янському районі послугою з централізованого опалення та виявлення причини неналежної температури повітря в житлових приміщеннях. 

За зверненням депутата КМР Банаса Д.М. Управлінням спільно з
ПАТ «Київенерго» проведено перевірку факту неврахування ПАТ «Київенерго» опалювальних площ вбудованих нежитлових приміщень та виставлення оплати за спожиту ними теплову енергію мешканцям ж/б за адресою: вул. Мельникова, 32. За результатами перевірки на адресу ПАТ «Київенерго» направлено лист щодо укладання індивідуальних договорів з власниками вбудованих нежитлових приміщень.

За зверненнями депутатів Київради Управлінням проводились виїзні перевірки щодо виявлення та усунення порушень у сфері надання послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання за адресами:
вул. Вознесенський узвіз, 18, пров. Задорожній, 3/3; вул. Героїв Дніпра, 65;
 вул. З. Гайдай, 3; вул. Січових Стрільців, 26-а. Пропозиції щодо усунення виявлених порушень направлено на адреси ПАТ «Київенерго» та КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду м. Києва».

Управлінням (інспекцією) самоврядного контролю проведено 87 контрольних заходів на предмет забезпечення мешканців міста Києва послугою з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

За результатами попередніх заходів Управління, проведених в грудні 2017, комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва» у січні 2018 року споживачам проведено перерахунок плати за ненадані послуги або надані не в повному обсязі з утримання будинків та прибудинкових територій на загальну суму 4,910 млн. грн.

Управлінням проведено перевірку обґрунтованості застосованого тарифу на утримання житлового будинку № 34 на вул. Бойчука та встановлено, що при розрахунку тарифу на утримання будинку та прибудинкової території було враховано завищені площі прибудинкової території, виявлено некоректне визначення меж прибудинкової території зазначеного будинку та розташування на території сторонніх приватних структур. КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» доручено провести, за участю споживачів будинку, переобміри прибудинкової території, виключити з її складу площі, зазначені для прибирання комерційними структурами, затвердити нову схему санітарної очистки прибудинкової території за вказаною вище адресою та проводити нарахування за прибирання прибудинкової території відповідно до нової затвердженої схеми.

Управління приймало участь у засіданні Київської міської ради профспілок з питання проблемних питань споживачів у сферах житлово-комунальних послуг, необхідність створення Житлово-комунальної інспекції м. Києва.

Досвід роботи Управління розглянуто 05.02.2018 на рівні Мінрегіонбуду, де обговорювалися питання створення житлово-комунальної інспекції з функціями державного контролю в сфері житлово-комунальних послуг, на законодавчому рівні розширення (наділення) повноважень Управління та запровадження функціонування таких підрозділів по іншим областям України.

За дорученням заступника голови Київської міської державної адміністрації П. Пантелеєва Управлінням в період 19-20 лютого 2018 року проводилися вибіркові перевірки виконання капітальних ремонтів на об’єктах, передбачених Програмою економічного і соціального розвитку міста Києва на 2017 рік, в Деснянському, Дніпровському та Дарницькому районах. Про результати перевірки підготовлено службову записку з фотофіксацією заступнику голови КМДА П. Пантелеєву.

У березні 2018 року Управлінням (інспекцією) самоврядного контролю проведено 43 контрольних заходів на предмет забезпечення мешканців міста Києва послугою з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

За неналежне виконання посадових обов’язків, недостатній контроль за роботою підлеглих працівників начальника дільниці-головного інженера Дільниці №1 КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району міста Києва» притягнуто до дисциплінарної відповідальності у вигляді догани.

За результатами попередніх заходів Управління комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва» споживачам проведено перерахунок плати за ненадані послуги або надані не в повному обсязі з утримання будинків та прибудинкових територій за лютий 2018 року на загальну суму 3,88 млн. грн. та відображено в рахунках, які отримано споживачами в березні місяці.

Управлінням проведено 16 виїзних перевірок щодо виявлення та усунення порушень у сфері надання послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання. Пропозиції щодо усунення виявлених порушень направлено на адреси ПАТ «Київенерго», ТОВ «Євро-Реконструкція» та КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду м. Києва».

За результатами перевірок споживачам житлових будинків на вул. Волго-Донська, 72 та Ярославський провулок, 7/9 буде здійснено перерахунок плати за послугу з централізованого опалення за період листопад 2017 –  березень 2018 року, що буде відображено в квитанціях за наступний розрахунковий період.

Також, за дорученням заступника голови Київської міської державної адміністрації П. Пантелеєва представники Управління приймають участь у роботі комісії щодо інвентаризації обладнання об’єктів теплопостачання комунальної форми власності, які перебувають у володінні та користуванні ПАТ «Київенерго».

За дорученням заступника голови Київської міської державної адміністрації П. Пантелеєва в березні 2018 року Управлінням проведено  вибіркові перевірки 20 житлових будинків на предмет виконання капітальних ремонтів на об’єктах, передбачених Програмою економічного і соціального розвитку міста Києва на 2017 рік. За результатами перевірок складаються інформаційні довідки по кожному об’єкту із зазначення виявлених недоліків при плануванні та виконанні капітальних ремонтів сходових клітин та заміни вікон в житлових будинках, які будуть направлені до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту.

Управління приймало участь у засіданні робочої групи, яка створена відповідно до доручення постійної комісії Київської міської ради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу для доопрацювання проекту Рішення Київради «Про першочергові заходи з принципового підвищення якості послуг з утримання будинків і споруд, прибудинкових територій та неухильному наданні цих послуг своєчасно та у повному обсязі».

Постійно аналізується та оновлюється інформація веб-сторінки у соціальній мережі «Фейсбук» та офіційної веб-сторінки КМДА.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]