Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За І квартал 2019 року

Звіт
про підсумки роботи із розгляду звернень громадян
та проведених заходів контролю
Управління (інспекції) самоврядного контролю виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
за І квартал 2019 рік

В Управлінні (інспекції) самоврядного контролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Управління) робота із зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ), постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, , розпорядженнями керівництва Київської міської державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян та враховуючи рішення Київської міської ради від 15.11.2018 № 47/6098 «Про першочергові заходи з принципового підвищення якості житлових послуг та дієвого механізму контролю та неухильному наданні цих послуг своєчасно та у повному обсязі».

До Управління за І квартал 2019 року надійшло 142 звернення громадян, з них: 59 – на особистому прийомі, письмових – 83, з них 28 електронною поштою.

Переважна більшість, близько 80%, звернень стосувалась неналежного надання послуг з централізованого опалення та завищених нарахувань за послугу з ЦО, 20% - очищення міжквартальних, внутрішньоквартальних та прибудинкових територій від снігу та накриження, неналежне надання послуги з утримання будинків та благоустрою прилеглих територій, асфальтування прибудинкової території

У І кварталі 2019 року Управлінням проведено обстеження (перевірки) 295 житлових будинків з питань дотримання стандартів, норм та правил під час надання житлово-комунальних послуг, на основі звернень громадян, депутатів Київської міської ради, протокольних доручень тощо.

«Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва» на користь споживачів здійснено перерахунок за неякісно надані або ненадані послуги з утримання будинків та прибудинкових територій на загальну суму 11,24 млн. грн. У більшості випадків підставами для проведення перерахунків стали ненадання послуг з прибирання прибудинкової території та сходових клітин, технічного обслуговування ліфтів, обслуговування систем диспетчеризації, технічного обслуговування та поточного ремонту систем протипожежної автоматики та димовидалення, полив дворів, клумб та газонів, освітлення місць загального користування, енергопостачання ліфтів. Під час обстежень виявлялись порушення вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської адміністрації) від 09.03.2011 № 307 «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», наказу Держжитлокомунгоспу від 17.05.2005 N 76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій», Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

Результатами контрольних заходів Управління проведених за зверненнями громадян є: здійснення виконавцем послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання КП «Київтеплоенерго» заходів з приведення діаметрів звужуючих пристроїв відповідно до проектних розрахунків, регулювання системи централізованого опалення, що призводило до поліпшення якості опалення в окремих житлових приміщеннях, відновлення роботи пошкоджених приладів обліку теплової енергії, коригування розрахунків за послуги гарячого водопостачання, приведення параметрів теплоносія до нормативних значень, проведення регулювально-налагоджувальних робіт в центральних теплових пунктах, проведення контрольного зняття показників квартирних засобів обліку теплової енергії та відповідне проведення коригувань розрахунків із споживачами (в тому числі за опалення місць загального користування), корегування «прив’язки» вузлів обліку теплової енергії відповідно до реальних адрес споживання, ознайомлення споживачів з фактичними обсягами споживання за даними будинкового приладу обліку теплової енергії, корегування розрахунків за середнім споживанням відповідного періоду попереднього опалювального сезону, перевірка наявності сторонніх підключень та укладення договорів з власниками нежитлових приміщень, складання актів про неякісні послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання, встановлення фактів непрацездатності приладу обліку теплової енергії, виправлення помилок в рахунках на оплату за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання, формування пропозицій з капітального ремонту теплових мереж та обладнання теплових пунктів.

За підсумками виїзних перевірок щодо дотримання виконавцями послуг постанови КМУ від 21.07.2005 № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» Управлінням надавались пропозиції щодо усунення виявлених порушень на адреси: ТОВ «Євро-Реконструкція», КП «Київтеплоенерго».

Типові недоліки (порушення) виявлені під час контрольних заходів є: відсутність теплоізоляції труб, несвоєчасний ремонт приладів обліку, вандалізм та крадіжки приладів обліку теплової енергії, некоректно розраховані звужувальні пристрої (шайби) та відсутність опломбування; відсутність приборів вимірювання температури та тиску (термометрів та манометрів); несправність запірної арматури, некоректне зняття показників приладів обліку, відсутність договорів на послуги з вбудованими нежитловими приміщеннями, самовільні реконструкції (переобладнання) системи опалення мешканцями, та інше.

Також надано роз’яснення та консультації щодо механізмів вирішення проблемних питань та захисту прав споживачів в сфері надання житлово-комунальних послуг 154 громадянам.

            Інформацію про діяльність Управління висвітлено в засобах масової інформації - 37 разів, зокрема участь у прямих ефірах та репортажах телеканалів «Київ», Радіо «Голос столиці», статті у газеті «Большой Киев», а також інформація розміщена на інтернет-ресурсах: УНІАН (www.unian.ua), СЕГОДНЯ (ukr.segodnya.ua), радіо Київ ФМ (radio.kiev.fm), КП в Украине (kp.ua), Вечірній Київ (vechirniykiev.com.ua), Українські новини (ukranews.com), lb.ua, Факти (fakty.ua), Киеввласть (kievvlast.com.ua), Обозреватель (www.obozrevatel.com), FNновини (news.finance.ua), kyivtoday (kyivtoday.xyz), Наш Киев (nashkiev.ua), Новини Києва (topnews.kiev.ua), znaj.ua., а також звіт про результати контролю було оприлюднено на сайті КМДА (kyivcity.gov.ua).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]