Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За І квартал 2020 року

В Управлінні (інспекції) самоврядного контролю робота із зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ), постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Київської міської державної адміністрації та на виконання рішення Київської міської ради від 15 листопада 2018 року № 47/6098 «Про першочергові заходи з принципового підвищення якості житлових послуг та дієвого механізму контролю та неухильному наданні цих послуг своєчасно та у повному обсязі», іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян.

До Управління (інспекції) самоврядного контролю КМДА за 1 квартал 2020 року надійшло 96 звернень громадян, з них: 29 – на особистому прийомі, письмових – 67.

Значну кількість звернень громадян складають питання неякісно наданих послуг житлово-комунальними підприємствами м. Києва.

Протягом 1 кварталу громадяни звертались передусім з питаннями некоректних нарахувань за послуги з централізованого опалення.

Протягом 1 кварталу 2020 року Управлінням проведено 77 перевірок відповідно до звернень громадян щодо порушень у сфері надання послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання, некоректних нарахувань, порушень термінів повірок квартирних лічильників, будинкових лічильників, режимів надання послуг. За підсумками контрольних заходів, здійснено коригування нарахувань (перерахунки) на користь споживачів за послугу з централізованого опалення та гарячого водопостачання виконавцями послуг КП «Київтеплоенерго» та ТОВ «Євро-реконструкція» на суму 1500,0 тис. грн.

На виконання протоколу доручень від 19.12.2019, напрацьованого під час засідання оперативного міського штабу з підготовки міського господарства до осінньо-зимового періоду 2019/2020 років, Управлінням (інспекцією) самоврядного контролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснював моніторинг дотримання виконання «Регламенту взаємодії та координації диспетчерських, контактних, аварійних служб підприємств та організацій міста Києва, що надають житлово-комунальні послуги (постачання теплової енергії та гарячого водопостачання) в частині своєчасного реагування та фіксації випадків невідповідності цих послуг основним вимогам до кількості та якості» в частині захисту прав споживачів щодо надання послуг з теплопостачання та постачання гарячої води відповідної якості. За результатами моніторингу виявлено 159 будинків, в яких виконавцями послуг централізованого опалення порушувались права споживачів, та вищенаведеного «Регламенту», а саме усні повідомлення споживачів про виклик виконавця послуг для складання акту-претензії через незадовільну температуру в помешканнях не реєструвались. За підсумками контрольних заходів та складених актів претензій споживачами через недогрів в квартирах, перерахунок за послугу з централізованого опалення від КП «Київтеплоенерго» склав 113 тис. грн., а від ТОВ «Євро-реконструкція – 1965,0 тис. грн.

Управлінням виявлено порушення у 138 житлових будинках порядку інформування споживачів про настання перерви в послузі ЦО або ГВП через пошкодження теплових мереж.

За підсумками перевірок виявлено непрацездатний стан ВОТЕ в 3-х будинках, системи гарячого водопостачання в 3-х будинках. Відновлено послугу з централізованого опалення в 13-х будинках.

За зверненням споживачів житлового будинку за адресою: вул. Стрілецька, 7 виявлено некоректний розподіл теплової енергії за приладами обліку та проведено перерахунок КП «Київтеплоенерго» на користь споживачів на суму 460 тис. грн.

На вимогу Управління, КП «Київтеплоенерго» задовільнило акти-претензії двом споживачам житлового будинку № 5-7 на провулку Моторному. Перерахунок за неналежну якість послуги з теплопостачання склав 1500 грн. та 940 грн. відповідно. Здійснено повірку та ремонт будинкового теплолічильника.

Також, за колективною скаргою споживачів житлового будинку за адресою: вул. Олексіївська, 10/12 здійснено перерахунок на загальну суму 32,7 тис грн. через перерву в наданні послуг з центрального опалення.

За скаргою учасника АТО за адресою: вул. Василя Верховинця, 10 врегульовано питання споживання електроенергії в квартирі заявника.

Управлінням проведено 159 перевірок щодо забезпечення мешканців міста Києва послугою з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме належного прибирання сходових клітин. За результатами перевірок комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва» усунуто порушення в наданні послуг з утримання житлових будинків.

За 1 квартал 2020 року за результатами попередніх заходів Управління комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва» споживачам проведено перерахунок плати за ненадані послуги або надані не в повному обсязі з утримання будинків та прибудинкових територій на суму 19490,0 тис. грн. та відображено в квитанціях на сплату.

За зверненням споживача квартири № 7 житлового будинку № 3-А на вул. Академіка Корольова щодо некоректних нарахувань за послугу ХВП – за результатами розгляду
ПрАТ АК «Київводоканал» виконало коригування нарахувань на суму 490,84 грн.

За зверненням споживача, що мешкає за адресою пр. Лісовий, 4-А на вимогу Управління, КП «Київтеплоенерго» виконало перерахунок на суму 2,68 тис. грн. Дана заборгованість виникла через помилку в нарахуваннях та уточнення обсягів споживання ВОТЕ. Після проведення контрольних заходів заборгованість скасована.

За зверненням голови ОСББ «Флоренції, 5» щодо завищених нарахувань за послуги ЦО Управлінням проведена перевірка та встановлено, що під час завантаження даних до програмного комплексу мешканцям було завищено нарахування за послугу з ЦО. За пропозицією Управління проведено перерахунки на суму 57,8 тис. грн.

Під час обстеження теплового пункту будинку №22 на вул. Зої Космодем’янської виявлено непрацюючий прилад обліку теплової енергії, теплопостачання на момент обстеження здійснювалось з порушенням затвердженого температурного графіку роботи теплових мереж
КП «Київтеплоенерго» (неналежне надання або ненадання послуг). На вимогу Управління
КП «Київтеплоенерго» виконало перерахунок нарахувань плати за послугу з централізованого опалення в розмірі 57,19 тис. грн.

Обстеженням житлових будинків №7 та №11 на вул. Максима Кривоноса виявлено, що здійснюється заміна зовнішніх теплових мереж та вводів у центральний тепловий пункт та до вищезазначених будинків. У зв’язку з проведенням ремонтних робіт на зовнішній тепломережі, параметри теплоносія в зазначених будинках не відповідали затвердженому графіку роботи теплових мереж КП «Київтеплоенерго». Постачання ГВП та теплопостачання в будинках відновлено після закінчення ремонтних робіт, а також проведені перерахунки:

№7 на вул. Максима Кривоноса – 112,75 тис. грн.

№11 на вул. Максима Кривоноса – 50,65 тис. грн.

На вимогу Управління, КП «Київтеплоенерго» здійснено перерахунок плати за послугу з гарячого водопостачання за тарифом, який передбачає відсутність рушникосушарок частині споживачів будинку №59/65 на вул. Січових Стрільців за період 02.2019 – 02.2020 на суму 28,0 тис.грн.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]