Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За І квартал 2021 року

В Управлінні (інспекції) самоврядного контролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) робота із зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ), постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Київської міської державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян.

До Управління (інспекції) самоврядного контролю КМДА за I квартал 2021 року надійшло 148 письмових звернень громадян.

Переважна більшість звернень громадян складали питання якості послуг з центрального опалення та коректності нарахувань за послугу.

Управлінням з початку опалювального сезону 2020/2021 років проводяться контрольні заходи щодо контролю за наданням послуги централізованого опалення та гарячого водопостачання відповідно до типового договору укладеного між виконавцями послуг та споживачами. З січня по березень 2021 року проведені контрольні заходи у 191 житлових будинках щодо забезпечення споживачів послугою центрального опалення та гарячого водопостачання належної якості.

В ході контрольних заходів по відпрацюванню звернень громадян Управлінням надаються запити до виконавців послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання щодо:

  • надання відомостей параметрів теплоносія та обліку споживання теплової енергії окремими житловими будинками, дотримання параметрів теплоносія температурного графіку роботи теплових мереж КП «Київтеплоенерго»;
  • надання інформації з розподілу спожитої теплової енергії в будинках з ІТП, де загальнобудинковий тепловий лічильник обліковує теплову енергію на потреби з центрального опалення та підігрів гарячої води;
  • стану будинкових вузлів обліку теплової енергії (далі – ВОТЕ), термінів проведення чергової повірки ВОТЕ, актів готовності ВОТЕ до опалювального періоду, вчасного проведення ремонтних робіт ВОТЕ та прийняття їх на комерційний облік виконавцями послуг;
  • надання інформації про вбудовані нежитлові приміщення в житлових будинках: площі приміщень, стан укладання договорів на послугу з теплопостачання та відповідних нарахувань плати власникам нежитлових приміщень, коректність розподілу фактично спожитої кількості теплової енергії між власниками житлових та нежитлових приміщень в будинку.

За результатами контрольних спільних інспекцій у I кварталі за зверненнями споживачів комунальних послуг та рекомендаціями Управління, виконавцями послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання КП «Київтеплоенерго» та ТОВ «Євро-Реконструкція», споживачам здійснено перерахунок плати за послуги на загальну суму 1 128 606 грн.

За зверненнями споживачів житлових будинків за адресами: вул. Кирилівська, 85/87 та вул. Зої Гайдай, 2 Управлінням виявлено некоректне нарахування споживачам будинків плати за послугу з централізованого опалення через неналежну роботу модемного пристрою. На вимогу Управління, КП «Київтеплоенерго» проведено зняття архівних даних з будинкових приладів обліку теплової енергії та здійснено відповідний перерахунок на користь споживачів будинків на загальну суму 224 713 грн.

Також, до Управління звернулися споживачі житлових будинків за адресами: вул. Данькевича, 12 та вул. Ревуцького, 7 щодо “безпідставних нарахувань за послугу” з централізованого опалення та гарячого водопостачання. Управлінням встановлено, що надання послуг до помешкань заявників не здійснювалося, однак нарахування за ненадані послуги здійснювалося в повному обсязі. У результаті перевірки споживачам здійснено перерахунок на користь споживачів на суму: вул. Данькевича, 12 – 42 204 грн.; вул. Ревуцького, 7 – 11 877 грн.

За зверненням споживачів житлового будинку № 6 на вул. Північній Управлінням виявлено, що в лютому 2021 року мешканцям будинку здійснено донарахування плати за послугу з централізованого опалення за період жовтень 2020 - січень 2021. За результатами контрольних заходів встановлено, що  будинковий прилад обліку теплової енергії потребує ремонтних робіт та проведення державної повірки. На вимогу управління, КП «Київтеплоенерго» в березні 2021 року будинковий прилад обліку теплової енергії відремонтовано та прийнято на комерційний облік, мешканцям будинку виконано перерахунок на користь споживачів на загальну суму 843 493 грн.

Відповідно звернень громадян та на вимогу Управління виконавцем послуги гарячого водопостачання здійснено контрольне зняття показників квартирних лічильників гарячої води та виконано коригування нарахувань за послугу ГВП відповідно до фактичного споживання мешканцям житлових будинків: вул. Харківське шосе, 168е на суму 1  445 грн., вул. Сеченова, 7 на суму 1 522 грн. та вул. Кирилівська, 117 на суму 3 556 грн.

На сьогодні Управлінням аналізується дотримання виконавцями послуг вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» та інших нормативно-правових актів в сфері житлово-комунальних послуг.   

Працівниками Управління проведено виїзні обстеження у 264 житлових будинках щодо очищення прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів районів міста Києва від снігу, зняття бурульок та накрижень з дахів житлових будинків комунальними підприємствами.

Управлінням (інспекцією) самоврядного контролю проводились контрольні заходи у 472 житлових будинках щодо якості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, нарахування плати та здійснення перерахунків за надану послугу.

За зверненнями громадян та за результатами контрольних заходів Управління, виконано ремонтні роботи ліфтового обладнання та відновлено роботу ліфтів в житлових будинках за адресами: вул. Семашка, 16, просп. Вернадського, 73а та вул. Чаадаєва, 3.

Управлінням опрацьовано звернення громадянина житлового будинку № 10 на вул. Липинського, щодо пошкодження будинкових мереж гарячого водопостачання і водовідведення, та як наслідок відсутність послуги гарячого водопостачання протягом п’яти місяців по стояку квартири заявника. За результатами контрольних заходів та доручення Управління, КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» ліквідовано аварійні ситуації на водопровідно-каналізаційних мережах та забезпечено мешканців будинку гарячою водою.     

Комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва» споживачам проведено перерахунок оплати послуги з утримання будинків та прибудинкових територій за I квартал 2021 року на суму 28 622 864 грн.

Надано консультації в телефонному режимі щодо механізмів вирішення проблемних питань за напрямком діяльності Управління 201 мешканцю.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]