Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За 2019 рік

Управління туризму та промоцій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” відповідно до графіка звітування щодо організації роботи зі зверненнями громадян у 2017 році, надає інформацію щодо цього питання за період з 01.01.2019 по 26.12.2019 року.

На виконання вищезазначеного Указу Президента України в Управління туризму та промоцій розроблено та затверджено наступні документи:

графік проведення особистого прийому громадян та прямих («гарячих») телефонних ліній керівником Управління на І та ІІ півріччя 2019 року;

план проведення нарад з працівниками, відповідальними за роботу із зверненнями громадян в структурних підрозділах Управління туризму та промоцій на 2019 рік;

графік перевірки роботи зі зверненнями громадян структурних підрозділів Управління туризму та промоцій на 2019 рік;

графік звітування керівників структурних підрозділів Управління туризму та промоцій про  роботу зі зверненнями громадян на 2019 рік.

Графік проведення особистого прийому громадян та прямих (гарячих) телефонних ліній начальником Управління розміщено на офіційному порталі Києва за посиланням: kyivcity.gov.ua/kyiv_ta_miska_vlada/hrafik_roboty_ta_pryiomu_hromadian.html.

Начальник Управління туризму та промоцій регулярно проводить наради з питання дотримання вимог чинного законодавства при роботі із зверненнями громадян.

Реєстрація звернень громадян в Управлінні проводиться у системі електронного документообігу АСКОД.

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» від 02 липня 2015 року № 577 - VIII щодо електронного звернення та електронної петиції, на web - сторінці Управління туризму та промоцій розміщена електрона адреса [email protected] для надсилання електронних звернень громадян. Налагоджено роботу в частині організації роботи з електронними зверненнями громадян.

Начальником Управління туризму та промоцій та співробітниками Управління ведеться особистий прийом громадян в приміщенні Управління туризму та промоцій - 3 поверх   (вул. Лабораторна, 1/62) відповідно до затвердженого графіка.

Всього до Управління туризму та промоцій з початку року надійшло 46 звернень громадян від Київської міської державної адміністрації, безпосередньо до Управління звернень не надходило.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577 - VIII щодо електронного звернення та електронної петиції, на web - сторінці Управління розміщена електрона адреса [email protected] для надсилання електронних звернень громадян.

Наголошено на особливій увазі під час розгляду звернень Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, інвалідів війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». За період з 01.01.2019 до 26.12.2019 до Управління звернень зазначених пільгових категорій не надходило.

Питання, зазначені у зверненнях громадян стосувалися:

  • надання роз’яснень щодо розміщення та роботи хостелів у м. Києві;
  • пропозицій створення туристичних маршрутів;
  • питання розвитку туристичної галузі;
  • питань туристичного збору.

На усі звернення вчасно надані ґрунтовні відповіді.

На колективне звернення ОП/КО-12777 від 25.09.2019 року щодо правомірності функціонування так званого «хостелу» в квартирі. Управління повідомляє наступне.

На виконання окремого доручення керівництва Київської міської державної адміністрації наказом Управління створено робочу групу з оперативного вирішення проблемних питань існування на території міста Києва так званих «хостелів», в яку крім працівників власне Управління, включено представників Департаментів житлово – комунальної інфраструктури та міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), усіх районних у місті Києві державних адміністрацій, фахівця зі зв’язків з громадськістю комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Центр публічної комунікації та інформації», а також представників Головних управлінь Національної поліції та Державної податкової служби у м. Києві.

У складі даної робочої групи 09.10.2019 разом з представниками засобів масової інформації (комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Телекомпанія «Київ») здійснено виїзд та проведено обстеження квартири.

На час обстеження робочою групою встановлено, що наразі квартира дійсно використовується під розміщення так званого «хостелу».          

Обстеженням встановлено, що санітарні умови у квартирі незадовільні. «Хостел» налічує близько 35 койко-місць, наявні користувачі послуг «хостелу» повідомили, що вони не є туристами та винаймають койко-місця на термін роботи у м. Києві. За результатами обстеження складено відповідний акт, матеріали спрямовано до Солом’янської районної у місті Києві державної адміністрації для вжиття відповідних заходів реагування.

Одночасно для відома, повідомляємо Вам, що в Україні діяльність закладів розміщення регулюється наступними нормами:

  • Закон України «Про туризм»;
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 29.07.2009 №803 «Про затвердження Порядку встановлення категорій готелям та іншим об’єктам, що призначаються для надання послуг з тимчасового розміщення (проживання)»;
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 15.03.2006 №297 «Про затвердження Порядку надання послуг з тимчасового  розміщення (проживання)»;
  • ДБН В.2.2-20:2008 «Будинки і споруди. Готелі»;
  • ДБН В.2.2-15:2019 «Житлові будинки. Основні положення»;
  • ДСТУ 4527:2006 «Послуги туристичні. Засоби розміщення. Терміни та визначення»;
  • ДСТУ 4268:2003 «Послуги туристичні. Засоби розміщення. Загальні вимоги»;
  • ДСТУ 4269:2003 «Послуги туристичні. Засоби розміщення. Класифікація готелів».

Слід зазначити, що на сьогодні в нормативних актах України відсутні вимоги щодо приміщень, в яких можливе влаштування хостелів, вимоги до їх оснащення тощо, а згідно зі статтею 19 Закону України «Про туризм» забороняється надавати послуги з розміщення без наявності свідоцтва про встановлення відповідної категорії.

Крім того, пунктом 5.40 ДБН В.2.2-15:2019 «Житлові будинки. Основні положення» визначено, що не допускається розміщення готелів та хостелів у житлових будинках, а постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.2012  № 830 скасовано обов’язкову сертифікацію послуг з тимчасового розміщення (проживання) стосовно безпеки для життя і здоров’я людей, захисту їх майна та охорони довкілля.

Також роз’ясняємо, що здійснювати перевірки діяльності хостелів також можуть правоохоронні органи, органи Державної служби з надзвичайних ситуацій, Державної податкової служби, Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів (Держпродспоживслужби) на підставі звернень та скарг від громадян.

Громадянину А. на звернення щодо створення туристичного маршруту від пішохідного мосту до станції метро «Гідропарк» в місті Києві надано роз’яснення від 27.08.2019 №065/Ж-7297/14/04-775, а саме:

Реалізація даного проекту сприятиме розвитку туристичної привабливості міста, його туристичної інфраструктури та залученню мешканців і гостей міста до змістовного відпочинку.

Разом з тим, створення такого маршруту передбачає встановлення відповідної навігації, його маркування, благоустрій та інші видатки, які, наразі у 2019 році, не передбачені Міською цільовою програмою розвитку туризму в місті Києві на 2019-2021 роки.

Враховуючи викладене повідомляємо, що можливість включення видатків щодо створення вказаного туристичного маршруту до вищезгаданої програми буде розглянуто при внесенні змін до неї.

Створено та забезпечено функціонування гарячої телефонної лінії та юридичної підтримки туристів «61-16». Служба юридичної та інформаційної допомоги туристам у м. Києві здійснює консультації з  правового аналізу документів туристів, що оформляють відносини, які підпадають під чинне законодавство України щодо туристичних послуг з метою виявлення причин порушення

Наразі Управлінням вживаються всі необхідні заходи для зручного та швидкого вирішення питань громадян,  здійснюється постійний моніторинг за організацією роботи зі зверненнями громадян. З метою недопущення повторних звернень з порушеного питання, проводиться аналіз опрацювання зазначеного питання.  Всі звернення розглядаються у встановлені терміни.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]