Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За І півріччя 2021 року

Управління туризму та промоцій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі-Управління) на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надає інформацію щодо проведеної роботи зі зверненнями громадян за період з 01.01.2021 по 30.06.2021 року.

Графік проведення особистого прийому громадян та прямих (гарячих) телефонних ліній керівництвом розміщено на офіційному порталі Києва за посиланням.

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» від 02 липня 2015 року № 577 - VIII щодо електронного звернення та електронної петиції, на web - сторінці Управління туризму та промоцій розміщена електрона адреса [email protected]  для надсилання електронних звернень громадян. Налагоджено роботу в частині організації роботи з електронними зверненнями громадян.

В основу організації роботи зі зверненнями громадян в Управлінні покладено завдання, визначені Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 №109, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, установах та організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 (зі змінами) (далі – Інструкція), та іншими нормативно - правовими документами.

В Управлінні реєстрація звернень громадян здійснюється в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» (далі – система електронного документообігу АСКОД). Відповідно до системи електронного документообігу АСКОД за період з 01.01.2021 по 30.06.2021 до Управління надійшло 11 звернень громадян через Київську міську державну адміністрацію, безпосередньо до Управління звернень не надходило.

У разі надходження звернень до Управління на виконання з Київської міської державної адміністрації, повторно не реєструються, працівники Управління опрацьовують та здійснюють контроль за їх розглядом у системі електронного документообігу АСКОД.

У випадку надходжень звернень безпосередньо до Управління, відповідно до Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.06.2011 № 1044 (в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2013 № 1930, із змінами, внесеними розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.10.2015 № 1066 (далі – Порядок), проставляється відмітка реєстраційного штампу з датою отримання та номером звернення.

Перевіркою встановлено, що термін розгляду та виконання звернень визначається від дня їх реєстрації у Київській міській державній адміністрації або від дня надходження, якщо звернення надійшло безпосередньо до Управління.

В Управлінні існує система попередніх нагадувань виконавцям по зверненням громадян, яка включає усні та письмові попередження по своєчасному та якісному розгляду звернень. Щомісяця проводяться апаратні наради, на яких серед інших поточних питань розглядаються питання по зверненням громадян.  Працівником, відповідальним за роботу зі зверненнями громадян, готується інформація про надходження термінів розгляду звернень громадян, відбуваються щоденні усні нагадування.

Пропозиції, заяви та скарги громадян після їх вирішення з усіма документами формуються у справи, які зберігаються у особи, відповідальної за роботу зі зверненнями громадян. На титульній сторінці справи вказується повна інформація про заявника, а саме: прізвище, ім'я, по батькові, адреса,  соціальний стан, індекс справи, короткий перелік порушених питань, що відповідає вимогам Інструкції.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577 - VIII щодо електронного звернення та електронної петиції, на web - сторінці Управління розміщена електрона адреса [email protected] для надсилання електронних звернень громадян.

Наголошено на особливій увазі під час розгляду звернень  на осіб, які мають статус Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, інвалідів війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». За період з 01.01.2021 до 30.06.2021 до Управління звернень зазначених пільгових категорій не надходило.

Особистий прийом громадян в Управлінні проводиться відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян» та графіка проведення особистого прийому громадян, який затверджено начальником Управління Радовою М.С. Здійснювався особистий прийом громадян в приміщенні Управління туризму та промоцій - 3 поверх, каб.310 (вул. Лабораторна, 1/62).

За період з 01.01.2021 по 30.06.2021 громадяни з проханням про особистий прийом до керівництва Управління не звертались та дзвінків на пряму («гарячу») телефонну лінію до керівництва Управління не надходило.

Форма журналів особистого прийому громадян та проведення прямих («гарячих») телефонних ліній відповідає вимогам Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

На сайті Київської міської державної адміністрації на офіційній сторінці Управління розміщено графік проведення особистого прийому громадян керівництвом Управління та інша інформація, яка стосується специфіки роботи.

В Управлінні відпрацьовуються заходи на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

В Управлінні в доступному для відвідувачів місці розташовано стенд, на якому розміщено витяги із Закону України «Про звернення громадян», графік особистого прийому громадян начальником Управління, зразок оформлення звернення та інша інформація відповідно до специфіки роботи Управління, як того вимагає Методика оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630.

Всього до Управління з початку року надійшло 9 звернень громадян.

Питання, зазначені у зверненнях громадян стосувалися:

  • надання роз’яснень щодо правомірності розміщення та функціонування хостелу у м. Києві;
  • використання персональних даних заявників;
  • порушення законодавства про захист економічної конкуренції при здійсненні публічних закупівель (відповідь готується).

На усі звернення вчасно надані ґрунтовні відповіді.

Так, відділом організації туристичної діяльності Управлінням було опрацьовано в межах компетенції звернення гр. Т. та інших    (вх. № КО-4257 від 26.03.2021) щодо розміщення та функціонування хостелу на вулиці Володимирській, 79-А у місті Києві.

Статтею 11 Закону України «Про туризм» визначено повноваження місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевого самоврядування, до яких не належить здійснення перевірок законності функціонування закладів розміщення.

Так, порушені питання у колективному зверненні виходять за межі наявної компетенції Управління, а питання перевірки законності  функціонування закладів розміщення віднесено до компетенції правоохоронних органів, Державної податкової служби України, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

В  межах  наявної  компетенції, Управління  повідомляє,  що  в  Україні діяльність закладів розміщення регулюється наступними нормами:

  • Закон України «Про туризм»;
  • Постанова Кабінету  Міністрів  України  від  07.2009  No803  «Про затвердження Порядку встановлення категорій готелям та іншим об’єктам, що призначаються для надання послуг з тимчасового розміщення (проживання)»;
  • Постанова Кабінету  Міністрів  України  від  03.2006  No297  «Про затвердження  Порядку надання  послуг  з  тимчасового    розміщення (проживання)»;
  • ДБН В.2.2-20:2008 «Будинки і споруди. Готелі»;
  • ДБН В.2.2-15:2019 «Житлові будинки. Основні положення».
  • ДСТУ 4527:2006  «Послуги  туристичні.  Засоби  розміщення.  Терміни  та визначення»;
  • ДСТУ 4268:2003 «Послуги туристичні. Засоби розміщення. Загальні вимоги»;
  • ДСТУ 4269:2003  «Послуги  туристичні.  Засоби  розміщення.  Класифікація готелів».

Слід зазначити, що на сьогодні в нормативно-правових актах України відсутні вимоги щодо приміщень, в яких можливе влаштування хостелів, вимоги до їх оснащення  тощо,  а  згідно  зі  статтею  19  Закону  України  «Про  туризм» забороняється  надавати  послуги  з  розміщення  без  наявності  свідоцтва  про встановлення відповідної категорії. Крім того, пунктом 5.40 ДБН      В.2.2-15:2019 «Житлові будинки. Основні положення» визначено, що не допускається розміщення готелів та хостелів у житлових будинках.      

Всі запити, що надходили до Управління туризму та промоцій вчасно розглянуті та заявникам надані ґрунтовні відповіді.

Станом на 30.06.2020 в Управлінні розроблено та затверджено наступні документи:

  • план заходів щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на 2021 рік, затверджений начальником Управління від 29.12.2021 .
  • посадова інструкція головного спеціаліста відділу організації туристичної діяльності Управління, на якого покладено обов’язки щодо організації роботи зі зверненнями громадян, затверджена начальником Управління 01.04.2021;
  • план роботи зі зверненнями громадян в Управлінні на 2021 рік, затверджений начальником Управління від 29.12.2020;
  • план проведення нарад з працівниками, відповідальними за роботу зі зверненнями громадян в підрозділах Управління на 2021 рік, затверджений начальником Управління від 29.12.2020;
  • протокол проведених  нарад від 01.02.2021;
  • графік перевірок роботи зі зверненнями громадян в Управлінні на 2021 рік, затверджений начальником Управління від 29.12.2020; довідка про проведення перевірок з відповідним дорученнями керівництва Управління;
  • графік звітування структурних підрозділів про роботу зі зверненнями громадян в Управлінні на 2021 рік, затверджений начальником Управління 29.12.2020;
  • графік проведення особистого прийому громадян та прямих («гарячих») телефонних ліній на ІI півріччя 2021 року затверджений начальником Управління 18.06.2021.

Наразі Управлінням вживаються всі необхідні заходи для належного та своєчасного розгляду звернень громадян, здійснюється постійний моніторинг за організацією роботи зі зверненнями громадян. З метою недопущення повторних звернень з порушеного питання, проводиться аналіз опрацювання зазначеного питання.  Всі звернення розглядаються у встановлені терміни.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]