Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Київводоканал» презентував упроваджені в 2016 році сервіси, що підвищують рівень обслуговування клієнтів у столиці

10 січня 2017 року, 10:31

ПАТ «АК «Київводоканал» презентував підсумки роботи за минулий рік. Так, у 2016 році було створено та впроваджено нові сервіси для підвищення рівня обслуговування клієнтів. Зокрема, відкрито два нові сучасні Центри обслуговування споживачів (ЦОС): на Печерську для юридичних осіб і на Оболоні для мешканців багатоквартирних будинків. А також організовано пункт у Солом’янському районі та оптимізовано роботу ЦОС на Троєщині.

Для зручності клієнтів розширено мережу точок прийому за рахунок співпраці з Центром комунального сервісу (ЦКС) та керуючими компаніями Печерського і Солом’янського районів, де відсутні точки прийому ЦКС. Окрім того, було організовано виїзне обслуговування «у дворі»: у вихідні дні у різних районах міста мобільні групи «Київводоканалу» консультували, приймали документи, повертали договори.

Для зручності киян було також прискорено процедуру укладення договорів, а для власників приватних будинків цю процедуру спростили. Окрім того, налагоджено низку способів передачі показів лічильників (через інтернет, за телефоном, особисто у точках прийому ЦКС); оптимізовано роботу з заявками на опломбування квартирних приладів обліку; автоматизовано процеси з повірки, а отже сьогодні клієнти можуть зареєструвати звернення онлайн, контролювати їх виконання та отримувати кінцеві документи.

Також ПАТ «АК «Київводоканал» запровадило низку додаткових сервісів, серед яких здійснення дистанційного перерахунку через сайт та інші.

Серед пріоритетів роботи «Київводоканалу» в 2017 році – запуск зручної для клієнтів білінгової системи, що дозволить вирішувати більшість питань із розрахунками онлайн у особистому кабінеті, а також подальше впровадження різних IT-сервісів для дистанційного обслуговування клієнтів.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]