Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Столичні комісії із початку року здійснили 2,3 тисяч обстежень квартир із недостатньою температурою опалення

11 січня 2017 року, 15:57

Із початку опалювального сезону здійснено 2 331 комісійне обстеження квартир, де зафіксована недостатня температура опалення. Такі комісії діють у кожному районі та в результаті їхньої роботи приймається рішення про перерахунок або оперативно усуваються поломки, що впливають на роботу системи опалення. Про це під час виїзної інспекції роботи комісії у будинках у Голосіївському та Святошинському районах заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

«Комісія складається з представників теплопостачальних підприємств – ПАТ «Київенерго» або ТОВ «Єврореконструкція», житлових підприємств та, власне, самих мешканців. Здійснюється замір температури опалення в оселі. Якщо фіксується температура нижча від необхідної норми, а це +18 градусів, то визначається причина та відповідальний за це. У результаті або оперативно усуваються технічні неполадки, або людині здійснюється перерахунок», – розповів заступник голови КМДА.

Петро Пантелеєв перевірив дві квартири, мешканці яких скаржилися на неякісну послугу опалення. У помешканнях було зафіксовано +16 градусів тепла.

«У першій квартирі в Голосіївському районі визначено, що причиною є технічна проблема, яка виникла після встановлення теплового лічильника минулого року. Протягом доби ЖЕК спільно з «Київенерго» проведуть необхідні обрахунки, спланують технічні заходи, аби повернути людям у квартиру нормальну температуру опалення. У випадку квартири на вулиці Дружківській результати обстеження квартири та теплопункту показали, що необхідно замінити як крани на радіаторах у квартирі, яким вже десятки років, так і запірну арматуру в тепловому пункті. На це виконавцям даємо 10 днів, а мешканцям квартир, де є проблема недогріву, здійснять перерахунок», – пояснив Петро Пантелеєв.

Він також зауважив, що комісії продовжуватимуть свою роботу та порадив людям звертатися в разі надання неякісних послуг за телефоном гарячої лінії із питань ЖКГ – 1557 або (044) 500 15 57.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]