Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

КП «Київреклама» збільшує потужності демонтажних бригад

30 травня 2017 року, 15:37

КП «Київреклама» збільшує потужності демонтажних бригад. Про це у «Київському прес-клубі» в рамках презентації нових Правил розміщення рекламних засобів у Києві сказав виконуючий обов’язки директора КП «Київреклама» Олександр Смирнов.

«Наша бригада працює щодня цілодобово, проте наразі потужності задля ефективного виконання роботи фізично не вистачає, саме тому вже до серпня кількість техніки та працівників бригади будуть збільшені вдвічі. А, відповідно, і результати роботи покращаться», – розповів Олександр Смирнов.

Так, за його словами, в серпні кількість техніки становитиме 8 одиниць (наразі 4), бригада складатиметься з 28 осіб (наразі – 14) і працюватиме двома бригадами вдень і двома – вночі (7 осіб у кожній бригаді).

Збільшення людських і технічних потужностей призведе й до більш ефективної роботи в частині демонтажів.

Якщо наразі за добу бригада спроможна демонтувати 6 щитів (або, наприклад, 28 лайтпостерів чи 40 кронштейнів), то вже в серпні «Київреклама» зможе за добу демонтувати або 12 щитів, або 56 лайтпостерів, або ж 80 кронштейнів.

Нагадаємо, що протягом поточного року в Києві демонтовано 2 542 рекламні конструкції. Минулого тижня набрали чинності нові Правила розміщення рекламних засобів в Києві, які передбачають суттєве скорочення кількості рекламних конструкцій у столиці.

Правила передбачають 5 форматних зон, а також збільшення кількості нульових – тобто тих зон, де ніяка реклама не може розміщуватись. До нульових зон також відтепер віднесені не тільки історичний центр міста, але й транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо. Такі типи реклами як холдери, штендери, перетяжки – відтепер забороні.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв. У розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій – між найменшими форматами – сіті-лайтами – 40 метрів і так далі до 150 метрів між великими форматами.

 

Довідково.

Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням. Також на сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тої чи іншої рекламної конструкції і долучитися до проекту «Я інспектор».

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]