Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За три роки із Системи обліку публічної інформації КМДА користувачі завантажили понад 68 000 документів

19 червня 2017 року, 16:56

За три роки із Системи обліку публічної інформації користувачі офіційного веб-порталу КМДА завантажили понад 68 000 документів. Про це під час прес-брифінгу розповіла начальник управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату КМДА Катерина Баранова.

«Одним із важливих досягнень у сфері доступу до публічної інформації стало відкриття документообігу Київської міської державної адміністрації, яке відбулося влітку 2014 року за дорученням міського голови. Відтоді кожен, зареєструвавшись на офіційному веб-порталі, може завантажити із Системи обліку публічної інформації документи, які створюються в апараті та структурних підрозділах КМДА», – зазначила Катерина Баранова.

За її словами, в середньому щодня в системі реєструються понад 150 документів. Мова йде не лише про розпорядження КМДА, а й про доручення, накази, протоколи, акти, довідки, звіти, листи, відповіді на запити ЗМІ, доповідні записки та депутатські звернення, інші документи, створені в апараті КМДА, департаментах та РДА. Більшість із них доступна для завантаження. Винятком є документи, що містять інформацію з обмеженим доступом, наприклад, персональні дані громадян. Проте у відповідь на запит і ці документи можна отримати (під час підготовки відповіді із документів вилучають інформацію з обмеженим доступом шляхом ретушування).

Загалом робота Системи обліку значно спрощує пошук необхідної інформації і журналістам, і громадянам. А найближчим часом у КМДА планують дещо модернізувати систему, аби зробити більш зручним пошуковий механізм.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]