Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Схема розміщення реклами у Києві буде погоджена з усіма балансоутримувачами

08 вересня 2017 року, 17:00

Схема розміщення реклами у Києві буде погоджена з усіма балансоутримувачами. Про це на засіданні робочої групи з питань розробки та реалізації схем розміщення наземних рекламних засобів на всій території міста Києва сказав заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Окрім того, у рамках засідання визначені основні завдання робочої групи щодо реалізації рішення Київської міської ради «Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві», а саме: погодження та затвердження в установленому порядку схем розміщення наземних рекламних засобів на всій території міста Києва у найкоротші терміни.

Також члени робочої групи обговорили механізм погодження схем із відповідними органами та особами, з якими погоджується видача дозволу, у межах їхньої компетенції. Представники установ, організацій, підприємств та балансоутримувачів також увійшли до складу робочої групи, згідно з розпорядженням КМДА № 1087 від 5 вересня 2017 року. Серед них: ПАТ «Укртелеком», КП «Київпастранс», ПАТ «Київгаз», КП «Київміськсвітло», ПрАТ «Київводоканал», КО «Київзеленбуд», КК «Київавтодор», КП «Київдорсервіс», ПАТ «Київенерго».

До складу робочої групи також увійшли представники: Департаменту містобудування та архітектури, ГУ Нацполіції у місті Києві, КП «Київреклама», депутати Київради, Департаменту культури, Управління з питань реклами, Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища, Міністерства культури України.

Із боку рекламного ринку серед членів робочої групи представники: Асоціації «Індустріальний комітет зовнішньої реклами», Асоціації операторів зовнішньої реклами України, Всеукраїнської рекламної коаліції, Асоціації зовнішньої реклами Києва, Української асоціації маркетингу.

Голова робочої групи – профільний заступник голови КМДА Олексій Резніков.

«Ми маємо якомога швидше й у найкоротші строки завершити роботу над розробкою Схеми. До кінця року документ має бути готовий. Завдяки розробці та затвердженню цього документу, той суб’єкт бізнесу, який отримає згоду міста про те, що він може розміститися і отримати дозвіл, не повинен буде проходити всі ті «кола пекла», бігати до окремих посадовців і вибивати погодження, що може призвести до корупційної складової. Саме тому в цій робочій групі зосереджені представники всіх балансоутримувачів», – наголосив Олексій Резніков.

Схема розміщення реклами – це текстові та графічні матеріали, що визначають території міста, на яких зазначено граничну кількість місць для розміщення наземних рекламних засобів, місця їх встановлення, типи РЗ згідно із класифікатором, формат і архетип кожного РЗ, розміщення яких допускається у межах відповідної території.

Варто зауважити, що Схема включатиме чотири форматні зони – 1-4. П’ята – вона ж нульова форматна зона – не передбачається Схемою, оскільки в цій зоні заборонена будь-яка реклама.

Нагадаємо, що нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри, схеми розміщення реклами на території міста. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).

 

Довідково.

Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням.

Також на сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції і долучитися до проекту «Я – інспектор».

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]