Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У Києві за єдиною концепцією розвиватимуть та удосконалюватимуть центри надання адміністративних послуг

28 липня 2016 року, 12:47

У столиці вироблено стратегічне бачення розвитку центрів надання адміністративних послуг на 2016-2018 роки. Відповідну Концепцію, яка передбачає комплексний підхід до розвитку цієї сфери обслуговування, затвердили сьогодні депутати Київради.

«Різне підпорядкування таких центрів на території Києва викликає різнобічний підхід до їхньої діяльності. Наприклад, якщо міський ЦНАП надає 132 адміністративні послуги, то районні – в межах 62-92. Хоча всі вони мають однаковий організаційно-правовий статус», – наголосив керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко.

За його словами, з 2013 року щорічно додається в середньому 20%  адміністративних послуг, які мають надаватися через ЦНАП як на рівні міста, так і на рівні районів.

«Звісно, зростає й кількість тих, хто звертається до центрів: у 2013 році – на 44%, у 2014 – на 11%, а в 2015 – на 74%! Зрозуміло, що адміністратори не витримують такого навантаження роботи в штатному режимі», – акцентував увагу Володимир Бондаренко.     

Він пояснив, що аналогічна ситуація існує і з приміщеннями ЦНАП, які були утворені на базі міських дозвільних центрів, вони мали лише спрощувати процедури для субʼєктів господарювання, а не обслуговувати фізичних осіб.

«Згідно з чинним законодавством Центр надання адміністративних послуг повинен розміщатись в центральній частині міста чи іншому зручному для субʼєктів звернення місці з розвинутою транспортною інфраструктурою, мати пандус для осіб із обмеженими можливостями та безоплатну стоянку автомобілів. На прилеглих вулицях мають буди відповідні вказівники на місце розташування центру. Проте станом на початок 2015 року тільки міський та 2 районних ЦНАП повністю відповідали цим критерія», – констатував Володимир Бондаренко.

Крім того, повідомив керівник апарату КМДА, 11 центрів, котрі діють на території столиці, – це замало для майже 3 мільйонів киян. Тому вони знаходяться на значній відстані від багатьох житлових масивів. Потребує модернізації і веб-портал адміністративних послуг. Станом на цей час у тестовому режимі запущено надання лише 7 адміністративних послуг в електронному вигляді, що є вкрай низьким показником для Києва.

За словами Володимира Бондаренка, нова Концепція покликана забезпечити ефективну систему управління в цій сфері і належну матеріально-технічну базу ЦНАП, створити їхню розгалужену мережу, збільшити кількість адміністраторів, а надання максимально можливої кількості послуг перевести в електронний вигляд. У тому числі, за допомогою ідентифікатора користувача «Картка киянина».

Окремим рішенням Київради депутати також визначили перелік послуг, які надаватимуть у Києві через центри надання адміністративних послуг.  

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]