Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Відтепер висловити побажання та пропозиції «Київпастрансу» можна за допомогою смартфону

07 грудня 2017 року, 13:11

КП «Київпастранс» розпочинає співпрацю зі Всеукраїнською книгою скарг «Каратєль». Тепер кожен охочий може висловити побажання та пропозиції до фахівців «Київпастрансу» за допомогою смартфону. Взаємодія відбуватиметься в межах вже існуючого проекту-опитування «Пасажирський контроль».

«Для мене дуже важлива думка пасажирів міського громадського транспорту, адже кожен відгук, кожна скарга дає змогу зробити послуги перевезення якіснішими та комфортнішими. Маю надію на плідну співпрацю з киянами та гостями столиці», – сказав директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Симонов.

Щоб скористатись сервісом «Каратєль», потрібно завантажити на смартфон однойменний мобільний додаток. У меню застосунку є опція «Книга скарг». На цьому екрані кожен зареєстрований користувач за допомогою смартфону може внести пропозиції або поскаржитися на порушення, надіславши пропозицію безпосередньо до КП «Київпастранс».

«Щоб залишити відгук чи скаргу в додатку, треба вказати номер маршруту, державний номер транспортного засобу чи його бортовий номер, зробити короткий опис проблеми і зазначити, коли було зафіксовано цю проблему. Також можна додати фото або відео для підтвердження своїх слів», – пояснив директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.

Коли користувачі направляють скаргу через розділ «Книга скарг», то автоматично погоджуються з тим, що КП «Київпастранс» отримає персональні дані, які вони зазначили під час реєстрації в мобільному додатку.

Інтерактивний сервіс «Каратєль» доступний для платформ Android та iOS. Завантажити мобільний додаток можна за посиланням: http://karatel.org.ua.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]