Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У Службі зайнятості запрацювала «гаряча лінія»

14 грудня 2017 року, 16:26

Сьогодні, 14 грудня, в Україні розпочала роботу «гаряча лінія» Державної служби зайнятості. Відтепер всі питання стосовно реєстрації в центрах зайнятості, надання послуг роботодавцям та інші консультації можна отримати за єдиним безкоштовним номером: 0 800 50 99 66. Про це під час офіційного відкриття повідомила заступник Голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Юлія Жовтяк.

«До сьогодні у кожній області працювали відповідні місцеві телефони «гарячих ліній». Проте була відсутня єдина централізована інформаційна служба, яка б надавала інформаційно-консультаційні послуги. Відтепер це єдиний простий та безкоштовний номер, за яким усі охочі можуть зателефонувати та поставити будь-які запитання», – зазначила Юлія Жовтяк.

За її словами, Служба зайнятості – це сервісна установа, яка щорічно надає послуги з працевлаштування для майже півтора мільйона людей. Щодня за допомогою Служби роботу знаходять понад 3000 українців. «Гаряча лінія» має зробити звернення до служби зайнятості більш простим та зрозумілим.

За номером: 0 800 50 99 66 можна буде дізнатись інформацію про повний перелік послуг Служби зайнятості, а також про те, які документи потрібні для отримання тієї чи іншої послуги, контактні телефони центрів зайнятості, адреси та багато іншого.

Разом із тим, через «гарячу лінію» не можна буде отримати інформацію щодо виплат допомоги із безробіття та іншу конфіденційну інформацію конкретної особи. Для цього зареєстрованому безробітному необхідно особисто звернутися до центру зайнятості з документами, які підтверджують особу.

Територіально «гаряча лінія» створена на базі Київського обласного центру зайнятості. Додатково, крім основних питань, можна буде надати свої пропозиції щодо покращення роботи конкретного центру зайнятості чи служби зайнятості в цілому.

Як зазначають у Державній службі зайнятості, у січні цього року Служба зайнятості запустила в роботу «електронну чергу» для безробітних. За допомогою цього сервісу, який доступний за посиланням, кожен охочий може записатись на первинний прийом до будь-якого центру зайнятості не виходячи з дому.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]