Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Олексій Резніков: «До кінця року кількість наземної реклами в Києві зменшиться майже вдвічі»

21 лютого 2018 року, 12:23

До кінця 2018 року кількість наземних рекламних конструкцій зменшиться із існуючих 7300 до 4390 одиниць. Про це заступник голови КМДА Олексій Резніков сказав під час доповіді на розширеному засіданні Колегії Київської міської державної адміністрації.

«Починаючи з 2014 року наземної реклами в Києві поменшало майже на 4000: із 11289 одиниць чотири роки тому до 7300 одиниць сьогодні. І це лише початок. До кінця поточного року кількість «наземки» зменшиться до 4390 одиниць. Ця реформа стала можливою завдяки плідній роботі профільних структурних підрозділів КМДА, розумінню соціально відповідальних представників бізнесу зовнішньої реклами, підтримці Київради і небайдужим киянам, адже не забуваймо про те, що понад 70 тисяч містян підписали відповідні петиції. Завдяки цьому минулого року ми отримали позитивне голосування за вікове рішення – Правила розміщення зовнішньої реклами. Завдяки цьому вже у грудні 2017-го була завершена робота над Схемою розміщення наземної реклами, впровадження якої і дозволить нам визначити всього 4390 проектних точок у місті, де може стояти та чи інша конструкція», – повідомив Олексій Резніков.

Він розповів, що розпорядження КМДА «Про затвердження Схеми розміщення наземних рекламних засобів по всій території міста Києва» підписане і опубліковане на сайті КМДА.

«Також є інтерактивна мапа, де кожен зможе ознайомитися з основними засадами розміщення наземної реклами. Наприклад, із метою забезпечення відстаней між конструкціями встановлені мінімально допустимі зони розташування РЗ – так звані захисні радіуси, які не можуть накладатись одна на одну. Також значно підвищені інші вимоги до розміщення РЗ згідно з їхніми типами (першочергово зважаючи на безпеку пішоходів та водіїв), що враховують архітектурні, функціонально-планувальні, історико-культурні чинники, типологію елементів місцевого середовища та додержання правил благоустрою територій», – додав заступник голови КМДА.

Нагадаємо, що у квітні 2017 року Київрада прийняла нові Правила розміщення зовнішньої реклами, а в грудні 2017 завершена робота над Схемою розміщення наземної реклами.

Згідно з цими документами, забороняється розміщувати рекламні засоби: на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше 2 м, ближче ніж 10 м до перехрещень вулиць і пішохідних переходів і зупинок; ближче ніж 20 м до транспортних розв’язок; ближче ніж 50 м до залізничних переїздів.

Також у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій – між найменшими форматами – сітілайтами – 40 метрів і так далі до 150 метрів між великими форматами.

Більш виваженим став підхід до визначення тієї чи іншої форматної зони з розміщення рекламних засобів: нульових зон, де реклама заборонена взагалі, стало набагато більше, до того ж до них віднесені не тільки історичний центр міста, але й транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо.

Нові правила включають, серед іншого, уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів, приділена особлива увага безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не будуть більше перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Довідково.

Упродовж 2017 у Києві демонтовано 8604 незаконних рекламних засобів усіх типів.

Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням.

Також на сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».

Окрім того, з ініціативи в. о. директора КП «Київреклама» Олександра Смирнова впроваджено реєстр включених на демонтаж РЗ. Із відповідним переліком, який оновлюється кожні три дні, можна ознайомитись за посиланням.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]