Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

6 тисяч камер та 729 бортових комп’ютерів допомагають автоматично контролювати роботу столичного комунального транспорту

29 березня 2019 року, 16:08

Сьогодні Єдиний диспетчерський центр управління транспортом допомагає Києву стежити за трафіком на дорозі та ефективно контролювати якість роботи комунальної техніки. Завдяки співпраці міської ініціативи Kyiv Smart City, Київської міської державної адміністрації та комунального підприємства «Інформатика» центр почав працювати у пілотному режимі в грудні 2018 року.

Презентація діяльності Центру відбулася на III міжнародній виставці City Trance Ukraine. Директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров розповів про інструменти автоматизації контролю роботи комунального транспорту представникам українських міст, комунальних підприємств, перевізникам та виробникам транспортного устаткування.

Єдиний диспетчерський центр об’єднує технологічний та пасажирський транспорт комунальної корпорації «Київавтодор». Диспетчери мають доступ до 729 транспортних засобів, під’єднаних до автоматизованої системи. Інформацію про рух техніки надають 6 тисяч камер відеоспостереження, розташованих у Києві. Завдяки моніторингу можна простежити столичний трафік та зафіксувати перевищення швидкості. У системі працює журнал «З’їздів із маршруту», який опрацьовує дані з GPS-трекерів, реєструє відхилення від маршруту та сповіщає про це відповідних користувачів системи.

«Діяльність Єдиного диспетчерського центру управління транспортом дозволяє оцінити ефективність роботи комунального транспорту та виявити, які заходи необхідно вжити для покращення його функціонування. Тому я впевнений, що досвід Києва, який ми сьогодні успішно реалізовуємо, допоможе й іншим містам покращити якість роботи комунального транспорту. До кінця 2019-го року ми відкриємо 12 міні-диспетчерських пунктів у Києві. До системи моніторингу ми під’єднаємо сміттєзбиральну техніку, соціальні таксі, автотранспорт Державної служби надзвичайних ситуацій, медичний і пасажирський транспорт», – прокоментував Юрій Назаров.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]