Версія для людей із вадами зору
Версія для людей із вадами зору

Близько 85% відвідувачів ЦНАПів задоволені обслуговуванням  

15 травня 2018 року, 11:55

Від 70 до 85% відвідувачів столичних центрів надання адміністративних послуг задоволені якістю обслуговування. Такі актуальні результати дослідження Київського міжнародного інституту соціології, проведені на замовлення Офісу реформ, озвучила директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг Наталія Шамрай на розширеному засіданні Колегії Київської міської державної адміністрації.

«Показник своєчасності та якості надання адміністративної послуги є одним із найголовніших для заявників при оцінюванні ними стосунків із владою. Як показала практика, винесення найбільш гострих проблем на розгляд колегії КМДА та прийняття відповідних рішень, мають позитивний вплив на їхнє вирішення. Наприклад, у Департаменті земельних ресурсів відповідні цифри змінилися на краще у 3 рази», – наголосила Наталія Шамрай.

За її словами, через Центри надання адміністративних послуг міста у лютому-квітні 2018 року було прийнято 19 169 заяв, із них у 8247 випадках не дотримано термінів розгляду. Найгірша ситуація в Департаменті містобудування та архітектури, Департаменті земельних ресурсів, Управлінні з питань реклами.

Найменший відсоток порушень у Департаменті державного архітектурно- будівельного контролю, Департаменті культури, Департаменті з питань реєстрації.

Взагалі відсутні порушення в Департаменті освіти і науки, молоді та спорту, Департаменті житлово-комунальної інфраструктури, Управлінні екології та природних ресурсів, Департаменті економіки та інвестицій, Департаменті будівництва та житлового забезпечення.

У районах найгірший стан зберігається в Оболонській, Деснянській і Дніпровській РДА. Хоча порівняно із січнем, кількість порушень зменшилась. Найнижчий рівень порушення термінів розгляду – у Шевченківській, Подільській та Печерській РДА.

«Найбільша частина порушень відбувається при наданні послуги з видачі закордонного паспорту та ІD-картки. Ми розуміємо, що це пов’язано із технічними можливостями їхнього друку, але в деяких районах існують випадки несвоєчасної передачі вже готових документів», – зауважила Наталія Шамрай.

Згідно із протоколом доручень Колегії КМДА, у столиці посилять контроль та відповідальність надавачів послуг за порушення термінів їхнього надання.

Портал працює в тестовому режимі. Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: support.web@kyivcity.gov.ua або зателефонуйте за номером:(044) 366-80-13