Версія для людей із вадами зору

Для оптимізації структури КМДА створено новий департамент та управління – Володимир Бондаренко

28 липня 2016 року, 12:22

Для оптимізації структури Київської міської державної адміністрації сьогодні створено Департамент інформаційно-комунікаційних технологій та Управління з питань реклами. Відповідне рішення підтримало 70 депутатів Київради.

Зокрема, Департамент утворено шляхом виділу управління інформаційно-комунікаційних технологій та захисту інформації зі складу апарату міської адміністрації. За поясненням керівника апарату КМДА Володимира Бондаренка, це повʼязано з дублюванням функцій, «розпорошенням» працівників та, як наслідок, відсутністю ефективного управління, комплексного єдиного підходу до вирішення цілої низки питань у цій сфері.

«Сьогодні відсутній окремий структурний підрозділ, який би мав відповідні владні повноваження та забезпечував реалізацію єдиної політики у сфері інформатизації, що не сприяє ефективній реалізації поставлених перед міської владою завдань. Між тим, це нова галузь управління, яка покликана підвищити ефективність, відкритість та прозорість органів державної влади і місцевого самоврядування», – зауважив Володимир Бондаренко. 

Управління з питань реклами утворено на основі відділу реклами Департаменту містобудування та архітектури. Доцільність цього рішення спричинена існуванням робочого органу всередині дозвільного органу, замалою кількістю працівників.

Як наголосив Володимир Бондаренко, нові структури сформовано без збільшення граничної чисельності працівників. 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua