Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Для якісного впровадження соціальних послуг потрібна постійна комунікація та інформування населення – Марина Хонда

14 травня 2021 року, 16:35

Для ефективного впровадження нових соціальних послуг на місцевому рівні потрібна чітка взаємодія влади, соціальних служб та отримувачів послуг. Таку думку під час першої колегії соціальних служб Києва озвучила заступниця голови КМДА Марина Хонда.

«У місті Києві працює більше 10 тисяч працівників у соціальній сфері. У кожному районі працює по 4 структурних підрозділи соціальної сфери. Плюс міські центри та інтернатні заклади. Закон «Про соціальні послуги» зобов’язує нас ввести нові соцпослуги на рівні громади. Тому потрібно розуміти, яку потребу мають райони, щоб закласти в нову міську цільову програму «Турбота. Назустріч киянам» бюджетування таких послуг для тих, хто їх потребує. Складність у тому, що для Києва, де зареєстровано 2,9 мільйона людей, звести всі дані в єдину систему дуже складно, бо вона не зводилася 30 років. Послуга має бути максимально наближеною до людини, яка має на неї право. І перш за все, нам потрібно налагодити ефективну взаємодію між районами, міською владою, соціальними службами. Сьогодні ми зрозуміли, що міська влада, соціальні служби, отримувачі послуг – кожен по-своєму сприймають впровадження нових послуг. До того ж, відсутня поінформованість і комунікація, як серед населення, так і серед соціальних працівників. Таку ситуацію потрібно змінювати якнайшвидше», – зазначила Марина Хонда.

Вона додала, що наразі в Києві впроваджуються нові соціальні послуги, зокрема соціальне таксі для осіб з інвалідністю, персональний асистент для дітей з інвалідністю, медіація та інші. Для їх впровадження місто розробило окремі нормативні акти, адже на державному рівні підзаконні акти, які б регулювали надання цих послуг, поки що відсутні.

Марина Хонда також додала, що такі колегії планується проводити на постійній основі із залученням громадськості, оскільки вони зарекомендували себе як ефективний майданчик для комунікації.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]