Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Дмитро Давтян: «Києву потрібен єдиний електронний сервіс, що об’єднає низку можливостей»

04 грудня 2018 року, 12:55

Києву потрібен єдиний електронний сервіс, яким можна користуватися як проїзним у муніципальному транспорті, так і отримувати з його допомогою знижки на оплату паркування, товарів і послуг. Про це виданню «Data.ua» розповів заступник голови КМДА Дмитро Давтян.

«Ми хочемо зробити один уніфікований продукт, який дозволить людям користуватися карткою як у громадському транспорті, так і додатково отримувати знижку, наприклад, на паркування або якісь додаткові послуги. Також ми хочемо, щоб цей продукт був використаний для оплати товарів. Наше завдання зробити так, щоб кияни вільно пересувалися у транспорті і якомога зручніше використовували всі послуги, які їм будуть надавати. Повинен бути один продукт, яким можна скористатися як проїзним, отримати знижку на послуги, в аптеках і торгових мережах», – сказав Дмитро Давтян.

Мобільний додаток «Картка киянина», яку було представлено на Інвестиційному форумі Києва 2018, включає 7 модулів: Транспорт, Медицина, Освіта, Комунальні послуги та Оплата послуг, Новини і Комунікатор з владою. Це і є єдина платформа, яка об’єднує найбільш затребувані городянами електронні сервіси, вважають розробники продукту. Крім цього, «Картка киянина» може стати інструментом для монетизації пільг у муніципальному транспорті.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]