Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

До уваги клієнтів «Київводоканалу»: із 1 до 5 числа кожного місяця показання лічильників не приймаються

02 травня 2022 року, 11:54

ПрАТ АК «Київводоканал» інформує, що з 1 до 5 числа кожного місяця показання лічильників не приймаються. 

Із 6 числа показники можна буде передати будь-яким дистанційним способом:

  • на сайті, натиснувши кнопку «передати показники»;
  • через «Особистий кабінет» «Київводоканалу»;
  • за допомогою мобільних додатків Viber та Telegram (перейти до чат-ботів можна також із головної сторінки сайту, натиснувши на відповідну позначку у правому нижньому кутку);
  • за телефоном контакт-центру «Київводоканалу»: (044) 202-02-02 або КК «ЦКС»: 247-40-40;
  • через мобільний додаток «Київводоканал цифровий».

Якщо показання не передані вчасно, у цьому місяці нарахування буде здійснено за середніми показаннями ваших лічильників за попередні три місяці. Але якщо дані не передаються довгий час, це може призвести до некоректних нарахувань за спожиту воду.

Звертаємо увагу, що показання лічильників гарячої води також необхідно передавати, бо вони потрібні для формування нарахувань за водовідведення.

Важливо! Якщо ви залишили домівку та не користуєтесь водою, все одно необхідно подавати показання з різницею «0» , тобто ті ж самі, що ви надавали минулого разу.

Також нагадуємо, що у разі пошкодження або руйнування житла нарахування за цими адресами припиняються, тож власникам таких помешкань передавати показники не потрібно.

«Київводоканал» щиро дякує усім киянам за те, що навіть за таких складних обставин передають показання лічильників та сплачують за спожиті послуги.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]